seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvítíme si na Vaši návštěvnost

Kdy nás technika přechytračí?

Co se dnes optimalizace pro internetové vyhledávače týká, můžeme být my copywriteři vcelku v klidu. Zatímco už byla celá řada dělníků v továrnách i jinde nahrazena stroji, lze se tady utěšovat tím, že se stroje v dohledné době sotva naučí jazyky natolik, aby byly schopné psát dostatečně kvalitní texty.

Jenže je tu důvod k nějakému mimořádnému optimismu? Údajně nikoliv. Jakkoliv je to totiž stále ještě pouze vizí vzdálené budoucnosti, prý skutečně hrozí, že by i copywriteři mohli být jednoho dne nahrazeni umělou inteligencí.

Jak je to možné?

Americká banka JPMorgan již dokončila tříleté testovací období, během kterého přenechala díl svojí marketingové komunikace právě umělé inteligenci, a bylo prý dosaženo toho, že reklamní texty vytvořené stroji dosahovaly dvaapůlkrát lepších výsledků než to, co vytvořili jejich lidští konkurenti.

Zmíněná banka sice i nadále hodlá využívat služeb lidských psavců, jenže jejich výtvory už nechá upravovat, vyhodnocovat a kontrolovat technikou. Jež nemá subjektivní pocity a názory ani profesní zkušenosti a nenechává se tak těmito ovlivnit.

Ona banka tak tedy použila a i nadále hodlá využívat možnosti, jež jí skýtá nástroj Persado, mající ve své databázi již přes milion slov a frází, z nichž lze vytvářet vysoce efektivní texty. A stejnou možnost už v současnosti využívají třeba i Vodafone, Microsoft, Sky, American Express a Dell.

Tento nástroj je totiž dokonalý především v otázkách stylistiky, umí maximálně zefektivnit vliv sestavení textu na lidi. A díky copywritingu realizovanému umělou inteligencí dosáhla třeba společnost Dell zvýšení click rate o padesát procent, konverze o šestačtyřicet procent, návštěvnosti webu o dvaadvacet procent a přidání do košíku o sedmasedmdesát procent. Což je úctyhodný výkon.

Kromě stylistických předností je umělá inteligence ale schopná i skvěle pracovat s daty, i v jejich případě překonává píšícího člověka. A tak kdo ví, jak dlouho ještě budeme číst lidské reklamní texty. A kdy námi začnou v reklamách manipulovat inteligentní stroje.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol