Kdy vás vyhledávače ideálně představí?

Ohodnoťte post

Pokud chcete něco nabídnout veřejnosti, můžete to umístit na své internetové stránky. Ale pouhé sdělení by tu bylo s největší pravděpodobností málo, s tím byste se moc daleko nedostali. Tedy nedostali byste se mezi přední nabídky internetových vyhledávačů, které jsou právě tím, co využívá internetová veřejnost nejčastěji a mnohdy jedině.

A jak se do takového čela nabídek dostat?

V první řadě to chce vybrat si ideální klíčová slova. S nimiž to není vůbec snadné. Měli byste si totiž vybrat ta, jež současně:

Najít taková klíčová slova by zřejmě nebylo jenom v lidských silách. A proto se tu využívají i různé nástroje, jako Google Keyword Planner, Ahrefs či SEMrush. Přičemž se ale nemusí spoléhat jenom na jednoslovné výrazy, mnohdy se daleko snáze uspěje s výrazy víceslovnými, tzv. long tail.

A taková klíčová slova pochopitelně nemohou na stránkách existovat osamoceně. Sama by neměla dostatečnou vypovídací hodnotu, a kdyby byla na některé stránce koncentrovaná, zavánělo by to nefér jednáním, po kterém by mohly následovat od vyhledávačů sankce. Takže je potřeba vytvořit pro internetové stránky i určitý obsah, a to samozřejmě kvalitní. Takový obsah má být poutavý, informativní a přesvědčivý, a to ať už jde o texty, u nichž je žádoucí mít klíčové slovo i v titulku, nebo o jakýkoliv jiný obsah.

Takový obsah má být stručný a srozumitelný pro očekávanou cílovou skupinu lidí, jež má být oslovena. Jsou tu žádoucí i poutavé a informativní nadpisy, podnadpisy či odrážky, i nabídka určité hodnoty, neměly by chybět ani optimalizované obrázky, videa a jiné multimediální prvky, optimalizované meta description a title tags obsahující klíčová slova. A že se má ideální stránka rovněž rychle načítat, to vám tu snad ani nemusím zmiňovat. Protože na té pomalé nikdo z uživatelů dlouho nevydrží.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol