Když se návštěvníků nedostává

Ať už má kdokoliv jakýkoliv web, se kterým hodlá dosáhnout čehokoliv, potřebuje pochopitelně v první řadě dostatečnou návštěvnost na tomto. Uživatelé internetu mají na takový web mířit v dostatečném počtu, aby měl tento svůj smysl, aby se splnilo to, co se od takového webu očekává.

Ovšem touha po větším počtu návštěvníků nepřichází nikdy sama. Tu si musí provozovatel takového webu zajistit sám. A to jednak propagací a jednak optimalizací pro internetové vyhledávače.

Optimalizace je pochopitelně tím nejlogičtějším a často také nejefektivnějším řešením. Protože sice nepřináší dostatečně velký efekt okamžitě, jakmile se do ní člověk pustí nebo si ji zajistí u profesionálů, ale zato funguje dlouhodobě, na rozdíl od reklam, které sice zaberou (pokud tedy zaberou) hned, ovšem jakmile tyto zmizí, ztratí se i jejich efekt.

Ovšem zatímco lze optimalizovat prakticky každý web, je třeba se vždy zamyslet nad tím, má-li to smysl. Vyžaduje si to totiž pochopitelně vynaložení peněz nebo obětování času, a to se ne vždy dostatečně vyplatí. Profesionální pomoc tu totiž stojí úměrně množství a úrovni konkurence, oboru, stavu daného webu a zaměření specialistů na SEO nebo zvolené SEO agentury, a tisíce až statisíce korun měsíčně se u nás pochopitelně jen tak za něco vynakládat nevyplatí. A to už ani nemluvě o tom, že v cizích zemích mohou takové služby vycházet i na miliony, ba i na miliardy.

Ovšem cena optimalizace není tím jediným, co může od optimalizace odrazovat. V úvahu je totiž třeba vzít i to, že některé stránky mohou mít i takové klíčové nedostatky, jež jim vysloveně brání v umístění se na lepších pozicích v internetových vyhledávačích. A když nemá nějaká platforma potřebná a výhodná řešení a nastavení pro SEO a tato lze řešit jenom obtížně nebo zčásti, je lepší rezignovat než utrácet za něco, co se stejně nestane dostatečně dokonalým.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post