Když se webům nedaří

Ohodnoťte post

Jak už dnes všichni velice dobře víme, slouží internet k tomu, aby spojoval lidi, kteří mají být spojeni, a to bez ohledu na to, kde na světě se tito právě nacházejí a kým tito jsou. Jednoduše se každý z nich připojí a vyhledá si svůj protějšek nebo protějšky jakéhokoliv druhu.

A k takovým kontaktům dochází logicky především na nejrůznějších webech, na nichž někdo něco nabízí a ti ostatní o to nabízené projevují zájem. Jenže…

Jenže zatímco je možnost nabízet něco na internetu dopřána každému, kdo má připojení k této síti a vhodné zařízení, na němž internet funguje, zatímco si může svůj web pořídit kdokoliv a nabízet na něm cokoliv, s poptávkou po takových webech to nejednou není žádná sláva. Jak často jenom dochází k tomu, že si sice někdo svůj web pořídí, jenže o něj následně není projevován takový zájem, jaký by byl žádoucí! A to je pochopitelně nepříjemné. Protože nač něco nabízet, když není nikoho, kdo by to využil?

Že je osud v tomto ohledu krutý? Může se zdát, že je tomu tak. Ale ve skutečnosti za tím nevězí ani tak osud, jako spíše nedostatky, jež dotyčný web má a jež ho poškozují z pohledu internetových vyhledávačů, jež se zásadní měrou podílejí na tom, který web bude hojně navštěvován a který ne. Vyhledávače prostě nalézají a posuzují jednotlivé weby podle daných kritérií a po takovém posouzení nabízejí hledající veřejnosti takové výtvory tu na pozicích, kde jsou tyto každému na ráně, a tu kdesi vzadu, kam sotva někdy někdo z hledajících lidí zamíří.

A aby se člověk propracoval se svým webem na ty nejvýhodnější pozice v internetových vyhledávačích a tím si automaticky zajistil dostatek návštěvníků, je třeba vsadit na optimalizaci pro internetové vyhledávače, tedy SEO. Jenom díky této, jež dokáže zdokonalit web tak, jak to vyhledávačům vyhovuje, se dá dosáhnout vysněné a nezbytné návštěvnosti webu, jež je prvním předpokladem dosažení úspěchů.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol