Klíčová slova nejsou jen slova

Lidé hledají všechno, co je na internetu zajímá a o čem přesně nevědí, kde to najít, s pomocí internetových vyhledávačů. A protože jsou takové vyhledávače jenom pouhé nástroje, které neumí samostatně myslet, je logické, že sice pro hledajícího člověka objeví to, po čem dotyčný pátrá, ale to jedině tehdy, když přesně vědí, co mají hledat. A dozvědí se to tak, že se do nich zadají hledaná klíčová slova, tedy to, co dotyčného hledajícího zajímá.

Člověk sem tedy zadá klíčové slovo nebo klíčová slova a vyhledávač mu najde to, co takovým výrazům odpovídá. A navíc to i seřadí podle toho, nakolik se jeví být která stránka relevantní, s tím nejdokonaleji vypadajícím vpředu. Tedy tam, kde si lidé posléze nejspíše najdou to, co je zajímá.

A když chce někdo se svým webem uspět, měl by si zvolit ta nejideálnější klíčová slova. Tedy to, co lidé dost často hledají a co je nabízeno co možná nejmenším počtem silnějších konkurentů, vůči nimž je těžké se prosadit. A to chce taková potenciálně použitelná slova analyzovat.

A jak se tato analyzují? Především se zjišťuje, co očekávaní návštěvníci od dotyčného webu očekávají a která klíčová spojení při svém hledání využívají. Významné je ale třeba i to, která jsou klíčová slova využívaná v lokalitě, kterou má onen web oslovit, jaké fráze jsou využívány konkurenty a jaká z dosud používaných klíčových slov nepřinášela žádoucí efekt. To je nezbytné, protože je taková analýza klíčových slov nezbytná pro úspěch v internetových vyhledávačích. A opomenout ji znamená připravit se o část nebo třeba i o všechny žádoucí návštěvníky. Ty, kteří sázejí na odlišná slova a ve vyhledávačích tak web s odlišnými klíčovými slovy prostě nenajdou. Zatímco shoda v klíčových slovech, navíc takových, která nejsou hojně využívaná konkurencí, předznamenává úspěch.

A úspěch přece chtějí slavit na internetu všichni. Jinak by se totiž s tvořením nějakého webu nezdržovali.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post