Klíčová slova v reklamní kampani

Ohodnoťte post

Pro každý web je terno, když se na něm podaří vybrat ideální klíčová slova. To mu totiž zajistí, že bude vyhledáván těmi, jimž je právě jeho obsah zřejmě určen, a mine ty, kdo by sem zamířili omylem a pak bez zájmu zase odešli.

Výběr takových klíčových slov se tedy určitě nesmí podcenit. A teprve poté, co jsou taková klíčová slova zvolena, se lze pustit i do skutečně smysluplné a efektivní reklamní kampaně.

Ovšem ani ta nejdokonaleji zvolená klíčová slova ještě nezaručují stoprocentní úspěch. A to proto, že i u nich není vše jednou provždy dané, tato nefungují stejně dokonale na věčné časy a nikdy jinak. A tak tu dochází třeba k sezónním výkyvům, jež mohou být na vině tomu, že jednou jde všechno jako po másle, zatímco jindy to začne drhnout.

A proto se weby obvykle nemohou obejít jenom s jedním jediným klíčovým slovem, na kterém všechno stojí a se kterým všechno padá. Pro efektivní reklamní kampaň je třeba zvolit více klíčových slov, jež navzájem vykompenzují takové sezónní vlivy a jež zajistí, že budou žádoucí uživatelé internetu osloveni a přilákáni kdykoliv.

K nalezení takových ideálních slov se obvykle využívají především Sklik nebo Google Ads, které umožňují třeba i volbu regionu, kterého se nabídka webu primárně dotýká, nebo umožňují vložení finanční částky, za kterou se reklama zobrazí, či ukážou počet lidí, kteří v průměru zadávají zvolené klíčové slovo do internetových vyhledávačů.

K reklamním kampaním pak ale není záhodno používat jen jednotlivá klíčová slova. Jsou tu žádoucí i Long Tail slova, přivádějící kvalitní klientelu. A díky pomocníkům jako Sklik a Google Ads si dokážeme připravit právě takovou kampaň, jež nám s využitím dostatečného počtu klíčových slov přivede žádoucí počet návštěvníků. Kteří jsou tu naprosto nepostradatelní.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol