Koho kvůli SEO oslovit?

Stejně jako u kterýchkoliv jiných služeb a nabídek je i v oboru optimalizace pro internetové vyhledávače skutečností, že nejsou všechny nabídky stejné. A proto by si měl každý, kdo si chce nechat svůj web optimalizovat, ujasnit, co očekává, a podle toho si vybrat SEO agenturu nebo SEO specialistu. A na co by se při podobném výběru rozhodně nemělo zapomínat?

V první řadě by nikdo neměl zapomínat na staré známé ‚sliby, chyby‘. U optimalizace totiž nelze nikdy jednoznačně zaručit, že se za určitou dobu nebo po vynaložení určité sumy peněz dostaví určitý konkrétní výsledek, že se web dostane ve vyhledávačích na určitou konkrétní pozici. A jakmile tak někdo nabízející SEO takovou jistotu slibuje, je třeba mít k němu jistou dávku podezřívavosti. Nikdo totiž stoprocentně neovlivní rozhodnutí internetových vyhledávačů a nikdo ani nemůže ovlivnit sílu a úspěchy konkurence.

Stejnou nedůvěru lze pojmout i k rádoby SEO specialistům, kteří stanovují cenu SEO bez toho, že by se zajímali o informace o webu, který má být optimalizován, o jeho nabídce, klíčových slovech, konkurenci, problémech, zamýšlených cílech a podobně. Kdo nezná tyto skutečnosti, nemůže poskytnout žádné opodstatněné záruky.

Nedůvěryhodné jsou i nabídky různých SEO balíčků obsahujících určitá řešení. Optimalizace totiž musí vždy vycházet z reality, je třeba ji zaměřovat na to, co který web potřebuje, a univerzální řešení tu v žádném případě neexistuje. Takže by takové nabízen balíčky nemusely prospět, ba mohly by i uškodit.

A určitě se je třeba mít na pozoru, pokud se informujeme na kvality toho, kdo by nám měl s optimalizací pro internetové vyhledávače pomáhat. Zákaznické reference si lze totiž v dnešní době velice snadno koupit, a tak nemusí být ani to nejlepší hodnocení za strany ‚veřejnosti‘ vypovídající o skutečném stavu věcí, může jít i o bohapusté klamání.

A je jisté, že ten, kdo se nás pokouší obelstít, zřejmě nebude ideálním pomocníkem.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post