K tomu, aby si něčího webu internetová veřejnost všimla, je zapotřebí postarat se o jeho dostatečné zviditelnění. Bez toho je totiž šance na objevení jakékoliv nabídky mezi vším ostatním mizivá, ne-li přímo nulová. A co přispívá k tomu, aby si něčí web vedl dobře, aby byl uživateli internetu dostatečně hojně sledovaný a poté i využívaný?
V první řadě je to pochopitelně propagace a reklama. Všichni víme, oč tu jde, ovšem obvykle spíše jenom v obecné rovině. A protože není jedna reklama jako druhá, měli bychom si přiznat, že je dobré vsadit jenom na některé z jejích typů, které mohou dostatečně velký efekt zaručit nebo aspoň velmi pravděpodobně nabídnout. A jako první mezi dokonalými reklamami je samozřejmě PPC reklama, související s internetovými vyhledávači. Díky tomu, že je tato financována úměrně počtu prokliků, je jisté, že ji její poskytovatel umísťuje právě do čela nabídek internetových vyhledávačů, kde je tato logicky okamžitě po zadání patřičného klíčového slova k nalezení. Takže má ten největší potenciál.
Když jsme pak u těch internetových vyhledávačů, je samozřejmé, že je záhodno, aby se v nich na web, který má být dost navštěvovaný, upozorňovalo hned na předním místě. Tedy pod případnými PPC reklamami. Ale takové pozice jsou vzácné, a tak se na ně jen tak někdo nepropracuje. A dostane se na ně ten, kdo vsadí na SEO, tedy optimalizaci pro internetové vyhledávače. A i když se optimalizací nedá naprostá dokonalost v tomto ohledu vždy a navždy zaručit, je to způsob, jak se na internetu polepšit.
A je logické, že nevyjdou nazmar ani jakékoliv jiné potenciálně využitelné možnosti zviditelnění webů. K čemuž lze využít třeba i sociální sítě, jež mají potenciál oslovit jak velký počet uživatelů, tak i specifické skupiny těchto, mající dejme tomu určitou věkovou či vzdělanostní strukturu, společné místo pobytu a podobně.
Žádný web prostě sám od sebe na internetu neuspěje. Tomu je třeba napomáhat. A hlavně optimalizovat.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.