Kontextová reklama

Pod tímto pojmem se skrývá druh internetové reklamy, respektive forma reklamy, která je
specifická v tom, že se zobrazuje na webových stránkách společně s textovým obsahem, který
je tématem stejný nebo podobný jako téma reklamy. Kontextová reklama je proto založená na
klíčových slovech, respektive pak na tématu celého webu, popřípadě pak samotné webové
stránky. Jde proto o pomyslný dodatek ke článku, který má za úkol článek rozšířit a přidat mu
další hodnotu, v tomto případě v podobě reklamy.

Jako příklad lze uvést reklamu na televize pod článek, ve kterém uživatel provádí recenzi
nějakého výrobku z produktové řady televizí, případě pak reklama na běžecké boty u článku,
který se zabývá maratony na světové úrovni apod.

V oblasti SEO optimalizace má kontextová reklama nemalé využití, neboť bývá mnohdy
nejefektivnější ze všech možných druhů inzerce. V praxi se proto klade velký důraz na to, aby
kontextová reklama byla kvalitní a efektivní. Znakem pro kvalitu bývá například míra
prokliku, který je jedním z měřítek efektivity reklamy.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol