seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvítíme si na Vaši návštěvnost

Konverze je nezbytná

Pod pojmem konverze se ukrývá pojem, jenž sehrává v internetovém marketingu významnou úlohu. Pro ty, jimž nic neříká, ho lze vyjádřit třeba jako počínání si návštěvníka té které internetové stránky, které ve své podstatě znamená splnění cíle, jenž si dotyčný web klade.

Za konverzi tak lze považovat třeba:

  1. realizaci nákupu v e-shopu
  2. rezervaci určité nabízené služby
  3. registraci uživatele té které stránky
  4. uživatelovo přihlášení se k odběru newletteru
  5. vyplnění vyhlášené ankety
  6. vyplnění a odeslání poptávkového formuláře
  7. stažení nabízené demoverze nějakého programu
  8. kliknutí na určitý odkaz obsahující e-mail či affiliate partnera
  9. podporu určité stránky na sociální síti
  10. a podobně

Konverze je tedy dosažením toho, co se od dotyčného webu očekávalo, k čemu měl tento svého návštěvníka přimět.

Konverze se však odlišují jedna od druhé i něčím dalším, než bylo popsáno výše.

Máme tu tak třeba i makrokonverze, jimiž jsou hlavní cíle, jichž má být webem dosaženo, a mikrokonverze, které sice mají pouze malou hodnotu, ovšem jsou nakročením k makrokonverzi.

Případně existují i konverze primární, jež se uskutečnily na webu a jsou pozorovatelné v měřícím systému, což jsou signály, jež nemusí zcela odpovídat realitě, a konverze reálné.

Konverze lze měřit třeba počtem odeslaných objednávkových, poptávkových či jiných formulářů, počtem zhlédnutí videa, množstvím návštěvníků odvedených na jiný web s pomocí označkovaného odkazu, délkou setrvání návštěvníka na webu či počtem zobrazených stránek daného webu během návštěvy. To podle okolností a potřeb.

Každopádně je však třeba konverze sledovat. Aby se vědělo, jaká je efektivita toho kterého webu. A případně se na tomto zapracovalo s cílem ho vylepšit.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol