Kvalita odkazů především

Pokud by dnes chtěl někdo odbýt linkbuilding prostým ukládáním naprosto primitivních odkazů na určitý web tam, kam se to jenom jednoduše vložit dá, mohl by se domnívat, že je veleúspěšný. Míst, kam se dá na síti vkládat, je celá řada, a někdo takový by tedy mohl spamovat a zase spamovat.

Ale zatímco by se takové vkládání odkazů dalo považovat za na první pohled úspěšné, skutečnost by byla docela jiná. Takové odkazy by sice visely leckde, ale jejich efekt by byl zanedbatelný, pokud by byl vůbec nějaký. Je si totiž třeba přiznat, že není odkaz jako odkaz.

Vezměme si už jenom tu nejzákladnější funkci, jež se od zpětných odkazů očekává. Tedy to, že přivedou na propagovaný web nové uživatele. Nakolik se to asi podaří odkazu, který je umístěný někde v banálním katalogu obsahujícím jen sáhodlouhou řadu jiných odkazů, vesměs rovněž kvalitu nenabízejících? Nakolik je pravděpodobné, že někdo klikne na odkaz vložený někde mezi komentáři nebo na jiném okrajovém a neatraktivním místě? Shodneme se, že s tím se díra do světa neudělá.

A navíc je žádoucí i to, aby ony odkazy sloužily i při optimalizaci pro internetové vyhledávače. A k tomu je potřeba linkbuildingová kampaň, jež pokud možno funguje sama od sebe a zajišťuje tak i perspektivu do budoucna. Tedy taková, jež zabírá. Dnes už totiž není důležitý ani tak počet umístěných odkazů, jako to, jakou mají ty vzniklé váhu, jak jsou kvalitní, nakolik jsou umístěné na autoritativních webech a relevantních vstupních stránkách. A proto se přinejmenším v počátcích vyplácí vsadit na zkušeného linkbuildera, od kterého se dá časem ledacos přiučit a jehož práce nevede k těžko napravitelné penalizaci webu.

Je prostě třeba zvolit optimální strategii, jak využít linkbuilding a zpětné odkazy maximálně ve svůj prospěch. Což je stále těžší a těžší úkol. Ale pořád se to ještě dá zvládat. A určitě se to vyplácí. Stejně jako cokoliv jiné, co zajistí návštěvnost webu a tím ho učiní smysluplným.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post