Kvalita webu se nesmí podcenit

Ohodnoťte post

Každý, kdo někdy slyšel o optimalizaci pro internetové vyhledávače a jejím významu, si z toho nejspíše odvodil, že jde o přivábení dostatku žádoucích návštěvníků, bez nichž se žádný web neobejde, bez nichž postrádá smysl své existence. Jenže zejména ti s dostatkem zkušeností, ale i ti zamýšlející se a soudně uvažující, vědí, že ani tím ještě nemusí být dosaženo úspěchu. Že ani přilákání návštěvníků na web nemusí být vším. A to nejen v případě, kdy se zde nakonec nabízí něco, co se dá bez problémů a daleko výhodněji získat někde jinde, ale i tehdy, když je návštěvník na webu zmaten, ne-li vysloveně ztracen.

Takový web prostě musí být nejen přitažlivý na první pohled, ale také musí mít uživatelskou přívětivost a přehlednost. To aby každý, kdo by tu mohl potenciálně utratit nějaké peníze, dokázal co nejsnáze absolvovat celou ‚cestu takovým obchodem‘. Aby se někde mezi pomyslnými regály neztratil a neodešel dříve, než má.

Někdy může takovou cestu napříč webem komplikovat třeba i jeho nedokonalé zobrazování v některých zařízeních, dejme tomu v mobilních telefonech. A je pochopitelné, že nedá-li se tu v tom nabízeném snadno vyznat, uživatel to vzdá. A zamíří jinam.

Zrovna tak může být problémem ale i to, když se web sice zobrazuje kvalitně, ale přesto se na něm jen těžko orientuje v tom, jak na sebe mají během nakupování navazovat jednotlivé kroky. Když si někdo třeba vybere zboží a pak složitě hledá, jak se s ním dostat k pokladně, nemá snadno na výběr, jakého dopravce zvolit a jaké dodatečné výdaje a další podmínky to pro něj může znamenat, utne to před zaplacením a web opustí.

A ke zmatení a odrazení možného zákazníka může vést klidně i přemíra zbytečného obsahu, který dokáže mást. Anebo může odradit třeba i nějaká ta ne zrovna příjemná povinnost, jež je tu majitelem webu stanovena, jako složité obchodní podmínky, nutnost se registrovat a podobně.

Přilákat na web návštěvníky je tedy důležité. Ale také to není všechno, pro úspěch je toho třeba udělat víc. Nezapomínejte na to.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post