Nemáte rádi cizí nesrozumitelná slova, a to zejména tehdy, když se na vás odněkud sypou jedno za druhým a vám pomalu (nebo možná vůbec ne pomalu) uniká smysl toho, co je vám sdělováno? Vůbec se vám nedivím. A troufám si tvrdit, že jsme v tom na jedné lodi, že obdobným způsobem ztrácíme zájem o to, co je nám předkládáno, a nejednou vzdáme pročítání dotyčného sdělení už po pár větách či dokonce slovech, které nepochopíme.
Někdy je to vlastně jedno. Nějaké sdělení se k nám kvůli tomu nedonese, ale kolem je tolik různých podnětů, že bychom to stejně všechno svým mozečkem nepobrali a musíme si vybírat, a tak zkrátka nahradíme onu nesrozumitelnou hatmatilku něčím jiným, co je nám pochopitelnější.
Čímž si ale můžeme i uškodit. Protože nám může uniknout i něco, co by se nám mohlo velice hodit, co by nám mohlo dost možná i citelně chybět.
Vezměte si Lead Generation marketing. Víte, co se pod tímto pojmem skrývá? Mnozí určitě ne. A mnozí se tím dost možná ke své škodě nebudete vůbec zabývat, s tím, že ‚když dotyční ani neumí česky…‘
Ale uniknout by vám to nemělo. Možná by vám neprospělo, kdybyste tento pojem nechali být a ignorovali ho. Jde totiž o způsob, jak získat dostatek zákazníků, motivovaných k získání toho či onoho produktu nebo služby. Je to způsob, jak mít vždy k dispozici z hlediska nákladů a výnosů plně kontrolovaný prodejní kanál, jímž lze oslovit potenciální zákazníky, kteří se shánějí právě po tom kterém konkrétním produktu, službě nebo řešení a jenom vyčkávají, až bude nabídka ideální.
Člověk si tu může nechat dodat zákazníky, kteří jsou vysoce konverzní a motivovaní k uzavření obchodu nebo k podpisu smlouvy daného obsahu. Není tudíž třeba se namáhat s hledáním klientů, kteří by měli o to nabízené zájem, což je namáhavé, zdlouhavé, drahé a s nejistým výsledkem.
Ať už jde o finančnictví, pojištění, reality, energetiku, investice, telekomunikace, auto-moto, internetový obchod a podobně, všude si lze nechat připravit zcela komplexní ucelené služby Lead Generation marketingu, kde jsou měřitelné náklady v porovnání s maximálním výkonem a dosaženým ziskem.
Díky tomuto nehrozí nedostatek zákazníků. Ti jsou poskytovatelem této služby nabízeni klientům na základě individuální dohody. A může jít o spolupráci dlouhodobou, korektní, férovou a ekonomicky výhodnou pro všechny. Protože co je lepší než dělat svou práci s vědomím, že si touto určitě vyděláme?
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.