Linkbuilding musí být kvalitní

Ohodnoťte post

Linkbuilding je součástí SEO, která skutečně pomáhá zvyšovat webům na internetu jejich návštěvnost a tím pádem i využívanost. Ale tak je tomu samozřejmě jenom úměrně kvalitě práce, jež je tu odváděna. Na kvalitě zpětných i interních odkazů dokonce záleží víc, než by si člověk mohl myslet.

Pokud je řeč o zpětných odkazech, tedy o těch, jež přivádějí na určitý web návštěvníky vyskytující se na webech jiných, cizích, je třeba postarat se v první řadě o to, aby takové odkazy ležely na webech skutečně kvalitních, relevantních, obsahově podobných a důstojných. Protože jenom z těch jsou přiváděni dostateční a žádoucí návštěvníci a jenom propojení s těmito weby nezhoršuje optimalizovanému webu jeho pověst. Takové zpětné odkazy by se pak měly vytvářet postupně, ne nárazově, aby byl vzestup webu ve vyhledávačích postupný a nevzbuzoval nedůvěru. Měly by při tom směřovat především na hlavní stránku webu, i když logicky nejen na tuto, a určitě by se mělo i průběžně sledovat, zda jsou tyto funkční, protože mohou být internetové vyhledávače i tímto negativně ovlivněny. A mohou webu snížit hodnocení, pokud přílišné množství nikam nevedoucích odkazů naznačuje možnou zanedbanost správy podporovaného webu. Takovou kontrolu je pak záhodno provádět pravidelně třeba Marketing Minerem.

Ovšem stejně jako externí odkazy jsou důležité i odkazy interní, které navigují návštěvníky a roboty v rámci stejného webu. I ty mají vliv na hodnocení webů, i ty jsou tedy důležité.

A aby linkbulding nakonec splnil v nejvyšší možné míře to, co se od něj očekává, měl by ho provozovat zkušený linkbuilder, mající žádoucí kontakty s majiteli webových stránek a povědomí o trhu se zpětnými odkazy a schopný vybudovat pro kohokoliv z majitelů webů kvalitní odkazové portfolio.

Každopádně je ale třeba počítat s tím, že se linkbuilding podepíše na webu až v delším časovém horizontu. A neměly by se od něj čekat zázraky, ale jen postupný nárůst návštěvnosti webu a lepší pozice ve vyhledávačích.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol