Marketing a emoce

5/5 - (5 votes)

Pokud se na internetu někomu něco nabízí, je třeba přimět dotyčného, aby zareagoval tak, jak si to majitel a provozovatel webu žádá. Což se dá činit mnoha různými způsoby. A nedílnou součástí podobné strategie je i využití lidských emocí.

Díky emocím si člověk udělá první dojem o tom, čemu zrovna věnuje svoji pozornost. A tento dojem je nejednou rozhodující při zvažování, jak konat dál.

A proto je třeba i v marketingu stavět na emocích. Tyto sice nejsou všespasitelné, ale opomíjet je by bylo zaručeně chybou.

V emočním marketingu jde o to, aby se prostřednictvím emocí propojila cílová skupina lidí v dotyčnou značkou. A případ od případu se liší to, na jaké pocity se tu vsadí.

  1. Reklamou lze ve sledujícím vyvolat třeba pocit štěstí. Což je pozitivní pocit, jenž lidi často přiměje k tomu, aby takový obsah reklamy sdíleli a šířili dál. Což je efektivním způsobem propagace té které značky a šíření jejího věhlasu.
  2. Lze tu vsadit třeba ale i na smutek. Jde sice o emoci negativní, jež je ale v reklamě nejednou rovněž prospěšná. Protože vede ke vcítění se a soucitu a následně i k dobročinnosti a ochotě pomoci. Této emoce lze využít v případech, kdy jde dejme tomu o snahu získat prostředky pro některou neziskovou organizaci.
  3. Reklama může využít i strach či překvapení, jež dokážou leckoho dotlačit k touze okamžitě jednat a jež nejednou zajišťují loajalitu k té které značce.
  4. A i hněv může v reklamě přijít vhod, protože vyvolává naléhavou potřebu jednat.

Emoční marketing zkrátka pomáhá při správném využití dosáhnout záměrů. Ovšem je pochopitelně třeba vsadit na tu správnou emoci, aby touto nebyla cílová skupina naopak odrazena či aby lidé neměli pocit, že si tu někdo s jejich emocemi zahrává a manipuluje jimi. Je tady třeba vědět, na koho reklama cílí a čeho jí má být dosaženo. Aby byla taková cílová skupina inspirována k adekvátním činům, aby následovala své sny a touhy či podlehla nostalgii. Což vše vede v marketingu k úspěchu, o který v něm jde.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (5 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol