Mít web je málo

Ohodnoťte post

Pro internetové podnikání není dostačující mít jenom svůj web. To je málo, a to i tehdy, kdy by na zmíněném webu byla publikována ta nejdokonalejší nabídka, jakou si tu lze jenom představit. Nestačí rozhodně jenom někde něco nabízet. Je nutné i to, aby se rozšířilo povědomí o takové nabídce. Aby o ní potenciální zákazníci z řad internetové veřejnosti věděli, aby k ní byli přivedeni a aby byli motivovaní k jejímu využití.

A kolikrát jenom se o některé nabídce na určitém webu internetová veřejnost ani nedozví! Kolikrát se jenom i zdánlivě dokonalá nabídka ztrácí mezi jinými alternativami! A lidé ji nenajdou třeba i jenom proto, že ve vyhledávačích nepoužívají přesně ta klíčová slova, která by jim určitý web přinesla až pod nos.

Zkrátka a dobře se dnes hledají internetové nabídky s pomocí vyhledávačů, a ty fungují v zásadě tak, že nabízejí těm hledajícím to, co obsahuje použité hledané klíčové slovo, a navíc v pořadí odpovídajícím zdánlivé relevantnosti konkrétních nabídek.

Je tedy třeba, aby klíčová slova, která veřejnost hledá, odpovídala klíčovým slovům na webech, jež mají být nalezeny a využity. A protože ti hledající využívají klíčová slova, jaká připadají žádoucí jim, a ne ta, která si leckdy vymysleli a použili provozovatelé webů, je jasné, že se musí klíčová slova na webech přizpůsobovat tomu hledanému. A je tedy třeba různá klíčová slova analyzovat.

A co taková analýza klíčových slov znamená? V zásadě hodnocení takových termínů a slovních spojení z pohledu toho, co a jak je úspěšné ve vyhledávačích, tedy co je tu frekventovaně hledané a zároveň nemající přehnaně silnou konkurenci. A zatímco jde někdy o relativní maličkost, třeba v případě mikrostránek, podstránek nebo článků, existují i rozsáhlé analýzy obsahující tisíce klíčových slov, z nichž si je možné a současně i nutné vybírat. A každá dobrá volba tu může být šťastným řešením, na rozdíl od volby nesprávné. A proto bývá záhodno nechat ji na profesionálech z oboru SEO.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post