Na co myslet při copywritingu?

Když se dnes píší články či jiné texty pro weby a jejich propagaci a prosazení se s pomocí optimalizace pro internetové vyhledávače, je třeba si uvědomovat, že jde o texty do jisté míry specifické. A taková specifika je třeba akceptovat, protože jinak by to nefungovalo (dokonale) a provozovatel nejednoho webu by se tak připravil o možnou výhodu nebo by si dokonce uškodil.

Aby články pomáhaly s optimalizací pro internetové vyhledávače a tím i s dosahováním žádoucích výsledků a zisků, musí se dodržet zásadní pravidla, bez nichž by to jednoduše nešlo.

Oč že jde?

  1. Obsah takového sdělení musí být srozumitelný těm, jimž je primárně určen. Musí být takový, aby ho pochopili a také rádi četli ti, kdo jím mají být především osloveni. To znamená, že je záhodno preferovat kratší a nenáročnější věty před dlouhými a těžko srozumitelnými souvětími, že by se to tu nemělo hemžit ani příliš odbornými a leckomu nesrozumitelnými výrazy.
  2. Vhod přicházejí často i vysvětlivky a názorné příklady objasňující to, co by mohlo být pro čtenáře obtížně pochopitelné.
  3. Vhodnější je psát v aktivním rodu, který na čtenáře působí lépe než poněkud sterilní a moc oficiální rod trpný.
  4. Co se týká stylistiky, lze využívat různorodé, odborné, publicistické či umělecké styly, volba by se měla provádět s ohledem na obsah daného sdělení a na specifika cílové skupiny. Někdy se hodí nejlépe třeba článek, někdy reportáž, recenze, úvaha… Naopak příliš odborná pojednání či umělecké texty svému účelu v tomto případě moc neprospějí.
  5. Žádoucí tu je dbát na ideální volbu slovní zásoby. A to nejen co se týká odbornosti, jak už zaznělo výše. Důležitá je i ideální volba přídavných jmen, sloves a příslovcí, jež lze využít k dosažení žádoucích emocí u čtenářů.
  6. A určitě je záhodno vyhnout se vulgaritám a čemukoliv, co by čtenáře uráželo nebo zesměšňovalo.

S dodržením tohoto se komukoliv podaří vytvořit text vhodný pro SEO. A klidně nejen pro jeho web, ale i pro blog.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post