Na co nezapomenout v SEO marketingu?

Pokud se má uspět v SEO marketingu, určitě se nesmí kromě jiných záležitostí podcenit ani obsah webu jako takového. Jistě, vyhledávače, které rozhodují významnou měrou o návštěvnosti, neumí číst, ale to rozhodně neznamená, že je nechají chladnými a lhostejnými stále stejné texty, vyobrazení nebo jiný obsah webu. Má-li tento být dostatečně kladně hodnocen a tím pádem i výhodněji nabízen internetové veřejnosti, musí být i jeho obsah aktuální a relevantní. Což prospívá jak zaujetím většího počtu návštěvníků, tak i větší nadějí na návštěvnost.

Ovšem pochopitelně pouze v případě originálního a kvalitního obsahu. Ten, kdo by tu spoléhal jenom na automaticky generovaný obsah nebo meta tagy, by se nejspíše dočkal jen negativního dopadu tohoto počínání na výsledky SEO, což samozřejmě nelze dopustit.

Zároveň je ale logické, že je záhodno udržovat takový obsah svého webu, jenž generuje nejvíce návštěvníků, a používat i klíčová slova, jež sice pro daný obsah nejsou právě relevantní, ale umožňují lepší umístění ve vyhledávačích, řádově v první dvacítce odkazů.

Bavíme-li se pak o klíčových slovech, je jistě záhodno používat i ta specifikující lokalitu, na niž se daný web zaměřuje. Je-li taková lokalita uvedena i v meta titulku a prvním nadpisu stránky, prokazuje dobrou službu v takzvané lokální optimalizaci pro internetové vyhledávače. A je-li takových lokalit více, pak je samozřejmě lepší mít pro každou z nich samostatnou stránku.

A důležitý je samozřejmě i obsah jiných prezentací, sloužících k podpoře takového webu. Pokud se nabízí kvalitní a jedinečný obsah i na osobním nebo firemním profilu na sociálních sítích, odkazující na obsah daného webu, je to jedině výhra.

A aby nám SEO sloužila co nejlépe, je záhodno se postarat o to, aby měly roboty možnost indexovat takový obsah, který indexovat chceme, a naopak se jim zablokoval přístup na technické, testovací a obdobné stránky, které nejsou určené pro návštěvníky. Aby se ukázalo jen to nejlepší, co bude mít pozitivní vliv.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post