Na co v e-mailingu nezapomenout?

Ohodnoťte post

Když se chce některý internetový podnikatel dozvědět od svých zákazníků něco, co by mu pomohlo jeho byznys dále zdokonalit a zefektivnit, nestačí se jenom docela banálně zeptat, tedy nastrkat do e-mailu směs dotazů a tyto tupě rozeslat. Možná by se sice mezi těmi oslovenými našel i někdo, kdo by pravdivě a užitečně takové dotazy zodpověděl a tím podnikateli pomohl, ale kdo ví, zda by to celkově stálo nakonec za to.

A tak je daleko rozumnější rozesílat například na výzkum zaměřené e-maily pouze těm ze svých zákazníků nebo potenciálních klientů, kteří na něco takového obvykle dostatečně dobře reagují, jež to neobtěžuje. A současně je záhodno zaměřit takové dotazování na skupiny lidí s určitými zájmy a obdobným chováním na internetu, čímž se dá získat daleko více skutečně relevantních reakcí.

Je tak záhodno mít povědomí o tom, co se na našem webu děje, abychom se dejme tomu ptali na určitý produkt těch, kdo ho u nás koupili, abychom se ptali na určitý text těch, kdo ho četli a podobně.

Dále je záhodno dát těm osloveným vědět i to, proč že se jich vlastně dotazujeme na to, na co se jich dotazujeme, je záhodno vysvětlit jim, proč oslovujeme právě je a co z toho tito budou mít, případně kolik času tito předběžně vyplněním našeho dotazníku stráví. Motivace je totiž vždycky dobrá věc.

Příjemci takových e-mailů by tedy měli být zajímavě osloveni, nejlépe jejich jménem, a měli by se hned zkraje dozvědět, že svou odpovědí například pomohou zlepšit jim poskytované služby, že si za ni zaslouží nějakou odměnu… A slušný člověk jim tu samozřejmě nezapomene ani poděkovat za pozornost. Což pochopitelně nejen motivuje k tomu, abychom se dozvěděli to, na co se ptáme, ale upevňuje to i vztah těch oslovených s námi.

A protože je v jednoduchosti krása, je vždy nejlepší, když je takový výzkumný dotazník vložen přímo do e-mailu, když ho ten oslovený nemusí někde na internetu hledat. Protože jsou lidé pohodlní. A často by je mohlo i pouhé jedno kliknutí navíc odradit. Což není žádoucí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post