Budování zpětných odkazů neboli linkbuilding je něčím, co znají určitě všichni schopní provozovatelé různorodého byznysu na internetu. Ti totiž vědí, že se právě bez tohoto v žádném případě neobejdou, jde-li jim o dosažení skutečných podnikatelských úspěchů.
Kdykoliv je potřeba zvýšit na nějakém webu jeho návštěvnost, je to právě linkbuilding, co pomáhá vydatnou měrou k dosažení tohoto. A pro ty, kdo vědí, co to obnáší, na tom není vůbec nic divného. Jde totiž o vytváření a optimální rozmísťování zpětných odkazů, jež přivádějí uživatele internetu na konkrétní web, a je naprosto logické, že čím více takových ‚ukazatelů směru‘ na síti je, tím spíše někoho přivedou.
Ovšem to není jediná funkce, kterou takové zpětné odkazy mají. Na jejich počtu a relevanci totiž závisí i hodnocení jimi propagovaného webu internetovými vyhledávači, nástroji, které hledající internetové veřejnosti pomáhají nalézt to hledané, respektive to nejlépe odpovídající potřebám uživatelů internetu.
Počet a dokonalost zpětných odkazů tak značnou měrou ovlivňuje v rámci optimalizace pro internetové vyhledávače to, jak efektivně se určitý web dostane až k těm, jimž je určený.
Má-li být linkbuilding skutečně dokonale fungující, je nezbytné v první řadě to, aby byly zpětné odkazy umísťovány na relevantní a tematicky příbuzné webové stránky, tedy na místa, jež mají sama o sobě svůj vliv a svou pozici na internetu a tím prospívají i webu, jenž je na nich svým odkazem propagován. Je tedy žádoucí, ba přímo nezbytné, aby vznikla k účelu takové propagace kvalitní a relevantní síť zpětných odkazů, jež pomůže splnit na ni kladené úkoly.
Někdy se takové zpětné odkazy získávají formou koupě či výměny, jindy třeba registrací v katalozích, aktivitou v relevantních diskusích, bookmarkingem, vytvářením atraktivního obsahu, tiskovými zprávami a tematicky zaměřenými články, blogováním či využíváním možností nabízených sociálními sítěmi. A ať už je upřednostněno to či ono, hlavní je tu kvalita. S tou se totiž i v linkbuildingu na internetu nejdále dojde.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.