Návštěvníky je třeba zaujmout

Ohodnoťte post

Každý, kdo někdy zažil neúspěšné období se svým webem, vám určitě potvrdí, že není nic snadného sehnat pro takový web dostatečně vysokou návštěvnost, která by zaručila, že se to zde nabízené bude vyplácet. Přilákat na nějaký opomíjený web lidi totiž znamená propagovat ho a optimalizovat pro internetové vyhledávače, a to není nic, co by se zvládlo jednoduše a bleskově. A když už se do toho tedy někdo pustí, je logické, že by neměl pustit ze zřetele ani to, co bude následovat, a že by si po pracném získání si něčího zájmu neměl nechat utéct získanou naději tím, že podcení další kroky.

A co je tedy záhodno nepodcenit, když už je na něčí podnikatelský nebo klidně i jiný web někdo přiváben? Pochopitelně titulky. Protože ty zaujmou na rozdíl od článků a jiných textů nebo jiného materiálu ihned po zhlédnutí, a ty také rozhodují často o tom, zda si návštěvníci dají tu práci a web si prohlédnou, nebo z tohoto po chvíli zase bez náležité reakce odejdou.

A co se dá říci o takových titulcích? Pochopitelně to, že musí být hlavně zajímavé a pokud možno jedinečné. Protože na tom záleží, bude-li u internetové veřejnosti vzbuzen zájem, který nakonec povede až k patřičnému využití dotyčného webu a splnění toho, co od takové internetové prezentace její majitel očekává.

Jenže vymyslet jak pro web, tak i pro jeho nejednou i hodně početné stránky dostatek ideálních titulků nebývá často hračka. Zejména pro někoho s nedostatečně bujnou představivostí a menší slovní zásobou. A tak se často vymýšlí třeba i celou věčnost, než se prvotní nápady nakonec změní v poutavé titulky, které splní svůj účel.

A jaké by takové titulky určitě měly být? Nejen zajímavé, jak už tu zaznělo, ale také naprosto výstižné, obsahu takových internetových stránek odpovídající. Protože nemá smysl vzbudit titulkem zájem, který pak nebude uspokojen.

A když na to někdo nemá? Pak ať to svěří odborníkům na SEO. Což je určitě lepší než se rozloučit s potenciálními zájemci předčasně.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post