Ne každý článek je PR článkem

Na PR články můžeme na internetu narazit každou chvíli. A to pochopitelně proto, že se jimi něco propaguje, a propagace je tu naprosto zásadního významu. Propagace, a tedy i PR články, jsou pak nesporně i něčím, co spadá i do oblasti optimalizace pro internetové vyhledávače. A to nejen kvůli poselství, které lidem přinášejí.

U takových PR článků jde pochopitelně v první řadě o jejich obsah, o to, co se tu sděluje a co by mohlo čtenáře žádoucím způsobem ovlivnit. Jejich autoři tak musí uvažovat nad tím, jakou formu zvolit a jak už zkraje zaujmout a zájem čtenářů udržet až do konce takového textu. Je tedy třeba zvolit zajímavý nadpis a vytvořit atraktivní úvod, je třeba tu působit na emoce čtenářů a pochopitelně nespouštět ze zřetele téma, o které tu jde.

Ovšem to ještě není vše. Kromě sdělení samotného je potřeba i to, aby podobné PR články dokonale vyhovovaly potřebám optimalizace. To znamená, že je tu záhodno dodržovat vhodnou délku podobného textu a jeho ideální členění a další kvality. Včetně toho, že by neměly podobné články vypadat ryze komerčně, což by mohlo mnohé čtenáře odradit.

Dále je v zájmu optimalizace pro internetové vyhledávače žádoucí do takových PR článků vhodně vkládat odkazy na propagované weby a klíčová slova, čímž se zvyšuje efekt takového sdělení.

Kvalitní propagační články tak nejsou jenom nějakými pouhými sděleními. Jsou i výtvory, které přivádějí na propagované weby návštěvníky, jsa tak využity i k linkbuildingu, jsou i výtvory, které jsou posuzovány internetovými vyhledávači a které tedy spolurozhodují o tom, jakou bude mít který web pozici mezi tím, co je ve vyhledávačích představeno internetové veřejnosti.

A proto je často rozumné nechat si vytvářet takové články schopnými copywritery. Tedy nemořit se s tím, pokud si nejsme dost jisti tím, že to zvládneme sami v náležité kvalitě.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post