Ne každý článek zapůsobí

Ohodnoťte post

Reklamní a propagační články už na internetu dávno zdomácněly. Potkáváme je tu všude, což má příčinu právě v tom, že pomáhají s propagováním jednotlivých nabídek, dejme tomu jednotlivých něco nabízejících webů.

Všichni už jsme na internetu určitě nějaké takové propagační články našli a zaregistrovali. A proto si mnozí z nás dokážou udělat o této problematice aspoň povrchní úsudek, na základě kterého lehce dospějí k tomu, že není PR článek jako PR článek.

Vesměs už jsme zažili, že se liší podobné texty svou úrovní, kvalitou a přitažlivostí. Že jsme některé z nich přečetli, některé aspoň letmo přejeli pohledem a některé coby nezajímavé zcela ignorovali. A o našem zájmu o ony texty tu nerozhodovalo vždy jen téma, o kterém se tu pojednávalo. Rozhodovalo i to, jak odpovídaly takové články kritériím, jež u takovýchto textů existují.

I psaní PR článků se prostě musí umět. A nestačí si jenom myslet, že to umíme, je třeba v tom mít jistotu. A nemáme-li takovou jistotu, je zřejmě lepší přenechat jejich napsání nějakému zkušenému copywriterovi.

A když si chceme podobný propagační text napsat sami? Pak bychom si měli dát záležet na tom, abychom dodrželi aspoň ta nejdůležitější pravidla, jež se k takovým textům vztahují.

Je třeba tu znát a vzít v potaz, co se od takového článku očekává z pohledu reklamy a optimalizace pro internetové vyhledávače, je záhodno zvolit adekvátní a poutavé téma, vytvořit populární obsah, určit si adekvátní délku, umístit sem správná klíčová slova a požadované odkazy a nepodcenit ani titulky, ani logickou strukturu a formátování. Na tom všem tu totiž záleží, to vše rozhoduje o tom, zda podobný text splní do něj vkládaná očekávání nebo ne.

A to chce vědět, jak na to, to chce nastudovat si tuto problematiku skutečně důkladně. Anebo to raději nechat na odbornících, nejsme-li si takzvaně jisti v kramflecích.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol