Ne vždy se hraje fér

Ohodnoťte post

Každý z provozovatelů internetových stránek se snaží, aby s těmito náležitě zabodoval. Aby tyto oslovovaly dostatečně široký okruh veřejnosti a plnily tak v dostatečném rozsahu poslání, kvůli kterému vznikly.

Jenže ani ta nejdokonalejší nabídka nemusí být ještě zárukou úspěchů. Když se zkrátka o něčem neví, nepomůže ani skutečnost, že je to třeba nejdokonalejší, nejkvalitnější a nejlevnější na celém světě. A proto se musí mnohé weby zkrátka optimalizovat pro internetové vyhledávače, aby si vydobyly své pomyslné místo na slunci.

Optimalizace může být v tomto ohledu skutečně skvělý pomocník. Ta může zajistit, aby si doposud nepříliš úspěšný web polepšil mezi odkazy nabízenými internetovými vyhledávači široké veřejnosti, aby zde vystoupal vzhůru a zajistil si tím dostatečnou návštěvnost.

Ovšem zatímco se někdy webům takto poněkud pomáhá v rámci tolerovatelných pravidel, existují i případy naprosto nekalého počínání, které by sem rozhodně nemělo patřit. Říká se tomu black-hat SEO a jedná se o využívání nesporně neetických metod, které mají za cíl zvýšit pozici webu v internetových vyhledávačích nekalými způsoby.

Co mám konkrétně na mysli?

V případě zpětných odkazů je to třeba jejich masivní tvorba a umísťování ve velkém všude, kam se jenom takové odkazy umístit dají. V tomto případě jde o nesporný spam, který má za cíl přesvědčit internetové vyhledávače o domněle vysoké podpoře a oblibě takto podporovaného webu, jež ale není skutečností. Když se takové odkazy objevují nesmyslně prakticky kdekoliv, kde nemají co dělat, je to zavrženíhodné.

Podobně je tomu i v případě skrytého textu obsahujícího různá klíčová slova, který je na web uložen a minimalizován tak, aby nerušil čtenáře, ale byl využit vyhledávači, nežádoucí je i klamání vyhledávacích robotů tím, že je jim předkládán jiný obsah než návštěvníkům, nebo nákup zpětných odkazů.

To vše je nežádoucí. A je štěstí, že už se tomu dnes dokážou vyhledávače bránit a trestají propadem ty, kdo se něčeho podobného dopouštějí.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol