Nechápete pojem klíčová slova?

Ohodnoťte post

Když přijde při diskusi o optimalizaci pro internetové vyhledávače, tedy o SEO, na klíčová slova, nemusí leckdo v plném rozsahu chápat, co je tím míněno. Jistě, všichni víme, co jsou to slova, ale u pojmu klíčová slova už můžeme znejistět. A aby k takovému zásadnímu nedostatku nedocházelo, pojďme si nyní toto téma trochu probrat.

Co že to tedy taková klíčová slova jsou? Jde v zásadě o slova, jež jsou veřejností, která něco hledá na internetu, zadávána do vyhledávačů. Jsou to termíny, které si lidé nechávají vyhledat a které jim internetové vyhledávače také v obsahu internetu naleznou na různých webech, jež jsou potom těm hledajícím nabídnuty.

Pokud pak chce provozovatel určitého webu uspět, tedy dostat se do hledáčku lidí, kteří po jeho nabídce pátrají a měli by ji nalézt, je třeba, aby dotyčný majitel webu věděl, po jakých že termínech je žádoucí sháňka, jaká slova a fráze jsou nejfrekventovaněji užívané. A právě takové termíny by měly být na jeho webu jako klíčová slova využity. To totiž zajistí, že se pátrající veřejnost právě na zmíněný web dostane.

A protože nalezení ideálních klíčových slov není zase až taková hračka, je záhodno přenechat tuto činnost na odbornících na optimalizaci pro internetové vyhledávače. A to nejen proto, že se weby obsahující taková frekventovaná slova spíše objeví mezi vyhledanými výsledky, ale i proto, že se díky tomu web stává atraktivnějším z pohledu internetových vyhledávačů, které mu přiřadí výhodnější a snáze objevitelnou pozici mezi dalšími alternativními nabídkami.

A jak se ta nejvhodnější klíčová slova hledají? Dá se k tomu využít i vlastní intuice, představivost, lidově řečeno zdravý selský rozum. Ovšem u toho nelze skončit, protože lidé nejsou jeden jako druhý a stejně ani neuvažují. A proto je záhodno takto domyšlená slova otestovat přímo ve vyhledávačích typu Google a Seznam. Přičemž tu člověk může zjistit jak frekventovanost hledání takových klíčových slov, tak i případnou nápovědu od našeptávače.

Podcenit se tu ale nesmí ani konkurence u jednotlivých klíčových slov, jež může úspěšnost nějakého webu znatelně ovlivnit. A tak je vhodné vsadit i na nástroj Google Trends, který s volbou klíčových slov pomůže. A když se taková ideální klíčová slova použijí v titulku nebo popisku webu či v hlavním menu, případně v textu, vzroste naděje na nalezení webu, a tedy i jeho úspěšnost.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol