Když se vlastník nějakého webu setká poprvé s optimalizací, možná na této nic moc nechápe. Nechápe, co se za ní skrývá, k čemu přesně že je tato dobrá a jak se tato správně provozuje. Což vede někdy k tomu, že se jí snaží vyhnout, což je ale u webů potýkajících se s příliš nízkou návštěvností samozřejmě chyba. Anebo může dojít k pravému opaku, to když si někdo podobně neznalý přečte někde na internetu návod, který může být i notně pochybný, a když pak optimalizuje navíc ještě laicky a nedokonale, nemusí stát výsledek za nic.
A tak je možná nejlepší, když se přenechá optimalizace něčího webu odborníkům. Což může být skutečně tou nejšťastnější volbou.
Ovšem nikde není psáno, že neexistují i záležitosti z oblasti optimalizace, které dokáže zvládnout i nejeden majitel webu sám. Stačí se trochu zamyslet, sebekriticky zhodnotit své schopnosti a třeba se ukáže, že se skutečně něco zvládnout podaří, aniž by se angažovali profesionálové.
Vezměme si třeba takový copywriting. Tedy psaní textů, bez nichž se pomalu žádný normální web neobejde. Psát přece dokáže kdekdo z nás, a když to člověk umí na dostatečné úrovni sám, může se skutečně nechat inspirovat, jak na takové obsahové nebo reklamní texty a články, a pak si tyto pro svůj web i sám napsat.
Ovšem rozhodně by se tomu měl věnovat raději jenom ten, kdo si je při psaní takzvaně jistý v kramflecích. Protože jsou užitečné ty texty, jež někdo čte, případně ty, jež jsou posuzovány internetovými vyhledávači. A v obou případech je třeba počítat s tím, že bude někdo nebo něco takové texty i hodnotit. A proto je tu kvalita žádoucí.
A co si pod takovou kvalitou textů představit?
Hlavně to, že musí být takový text zajímavý, pozornost si zasluhující. Musí vzbudit zájem už i nadpisem a úvodem, a musí být zajímavý až do konce. Plus musí být samozřejmě vhodně strukturovaný, gramaticky správný, logický. A když už text vznikne, mělo by se do něj vložit v zájmu SEO třeba i žádoucí klíčové slovo.
Prostě to nemusí být pro někoho zase až tak složité, podobný text napsat. Ale nesmí se to podceňovat. A když si někdo přece jenom není jistý svými schopnostmi, bude lepší vsadit na copywritera.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.