Není článek jako PR článek

5/5 - (6 votes)

K propagaci kohokoliv a čehokoliv na internetu je zapotřebí mimo jiné i PR článků. Tedy textů, které efektivně a přitom i nenásilně propagují to, co mají.

Není to žádná věda. Ovšem napsat podobný text, to už pomalu učiněná věda je. To si žádá dodržování všeho, co je v tomto ohledu nezbytné.

Je tak třeba hlavně přesně vědět, o čem má takový článek být a k jakému účelu má být vytvořen. Tedy co a jak má propagovat. Pokud autor toto opomene, může sice vytvořit kvalitní text, jenž ale nebude přínosný, protože nepodpoří ani nabízený výrobek, službu či akci, ani dotyčnou firmu.

Dále je třeba brát ohled na to, komu je zmíněný článek určen, na jaký segment společnosti cílí. K tomu, aby se tento dostal právě k těm, jimž je primárně určen, je třeba vědět, kde se tito lidé na internetu vyskytují, a ignorovat weby, kde je publikum, jemuž podobný text sotva něco dá.

Nesmí se zapomenut ani na úvahu o tom, co a jak má takový text svému čtenáři dát. Není záhodno v tomto používat něco zcestného, co neslouží záměru, jemuž by měl podobný PR článek sloužit.

A určitě je třeba vzít v potaz i to, že část publika odradí fakt, že se jedná o reklamní záležitost. Z čehož vyplývá, že musí mít takový článek své kvality, jimiž se mu podaří překonat právě zmíněný handicap. Tedy je třeba takové téma a jeho zpracování, jež navzdory propagačním účelům vzbudí ochotu si to přečíst.

Takovému článku by tudíž mělo být vlastní přinejmenším následující.

  1. Má jít o něco, co je čtenářům prospěšné, tedy co nabízí něco užitečného, ať už je tímto cokoliv.
  2. Forma takového textu musí být taková, aby vzbuzovala zájem. A to jak názvem, tak i perexem, obsahem sdělení a použitým obrazovým materiálem.
  3. Zvolený styl mluvy musí odpovídat tomu, jaký jazyk používá cílová slupina, nesmí jít o něco přehnaně odborného, nesrozumitelného v jiném ohledu a podobně.

Jen tak se dosahuje efektivní propagace formou PR článku. Což je to, o co u takovýchto textů jde.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (6 votes)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol