Není copywriter jako copywriter

Ohodnoťte post

Když chce někdo zviditelnit svůj e-shop, pochopitelně už nejednou ví, že musí vsadit na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Tedy že potřebuje i copywriting. A copywriting se vlastně nemusí využívat jenom v rámci optimalizace, tento se může leckomu hodit, kdykoliv je třeba vytvořit nějaký text klidně i k jakémukoliv jinému účelu.

A jakého copywritera si zvolit za partnera, pokud se rozhodne majitel e-shopu oslovit přímo tohoto, a ne nějakou agenturu specializující se na SEO?

Je to pochopitelně ten, kdo dokáže napsat kvalitní texty. A to texty záživné a současně odpovídající tématu a gramaticky bezvadné. A logicky i cenově výhodné, protože na penězích dnes záleží skutečně nemálo.

A jak takového copywritera najít?

V první řadě lze doporučit poptání se u odborníků, s nimiž už majitel e-shopu spolupracoval a byl spokojen. Ti určitě nedoporučí někoho, kdo by mu pokazil renomé.

Dále je záhodno využít k hledání i katalogy profesionálů na internetu a v těchto se orientovat podle ceny, protože je nad slunce jasné, že předražené nabídky nejsou žádoucí a levný copywriting těžko bude kvalitní. Třeba takový seznam Shoptet Partneři tu může prokázat užitečnou službu, stejně jako stránka Na volné noze, skupina Copywriteři a jiní psavci na Facebooku či LinkedIn.

Lze se ale také vypravit na nějakou oborovou akci tohoto zaměření, včetně třeba nějaké online.

A když už se pak majitel e-shopu pro některého z těch nalezených rozhodne, a to nejlépe pro někoho, kdo už se podobnou problematikou, jaká je poptávána, zabýval, měl by se určitě zajímat o to, jak s takovým copywriterem probíhá komunikace, jak rychle a adekvátně tento reaguje na zprávy. A určitě mu lze zadat nějaký placený cvičný úkol, na kterém se kvalita onoho copywritera může projevit.

A než se pak spolupráce rozjede, je určitě záhodno vyjasnit si cenu, termíny a další parametry spolupráce. Protože copywriterova práce má být pomocí, a to nejednou dlouhodobou. A ta musí klapat.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol