Není linkbuilding jako linkbuilding

Každý, kdo tomu rozumí, vám potvrdí, že je linkbuilding jednou z metod zviditelňování se na internetu. A to ať už se bavíme o bezprostředním vlivu, který mají zpětné odkazy, nebo o vlivu zprostředkovaném, tedy o tom, jak takové množství a relevance odkazů ovlivňuje postavení odkazu na konkrétní web v internetových vyhledávačích.

Ovšem s takovým linkbuildingem to není ani zdaleka tak prosté, jak by se mohl domnívat někdo, kdo se povrchně seznámí s jeho definicí. Linkbuilding, jakkoliv se jedná o zdánlivě rutinní a jednoznačnou záležitost, zase až tak jasný není, v něm se dá i z nevědomosti často chybovat. A je pochopitelné, že se i zde stejně jako všude jinde může jakékoliv pochybení majiteli zviditelňovaného webu vymstít.

Vezměme si třeba už i jenom otázku toho, kde mají být zpětné odkazy, o něž v linkbuildingu jde, umístěny a jak mají vypadat. To není žádná formalita, nelze se domnívat, že je odkaz jako odkaz.

Pokud chce někdo protlačit své odkazy na cizí weby a slavit s tím zároveň i úspěchy, musí dosáhnout v první řadě toho, aby potenciální zájemce přilákal. Takové odkazy tedy musí být umístěny tam, kde vzbudí dostatečný zájem, tedy dejme tomu v atraktivních článcích nebo ve spojení z přitažlivě vyhlížející grafikou. Zde je totiž největší naděje na to, že bude podobný obsah někdo sdílet, čímž se i odkaz v něm uvedený rozšíří.

Užitečné jsou kromě textů obsahových ale třeba i ty propagační, umístěné na weby s vysokou návštěvností, jež jsou vyhledávači pozitivně hodnocené.

Ovšem šíření něčeho podobného nemusí být nijak snadné. A proto se vyplatí třeba i požádat spokojené zákazníky o pomoc při šíření odkazu dál. Nebo si umístění takového odkazu na relevantním cizím webu zaplatit.

To totiž zabírá. Na rozdíl od odkazů z nesouvisejících stránek nebo příliš častého affiliate marketingu, což je hodnoceno vyhledávači jako podvodné jednání. A je nasnadě, že podvodníkům nikdo se zviditelňováním pomáhat nebude.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post