Pokud se máme bavit o podnikání na internetu, měli bychom si v první řadě uvědomit, že zde jde o velice různorodou činnost. A tak se tu setkáváme třeba i s takovými pojmy, jako jsou online a offline marketing. A nevíte-li snad, jaký je mezi těmito záležitostmi rozdíl, pojďme si je nyní ve stručnosti představit.
Pokud jde o online marketing, jde o jakoukoliv komunikaci určité značky na internetu. Což může být například i pouhá reklama, ovšem nejenom ta. Jde tu navíc třeba i o komunikaci podnikatelů a zákazníků na sociálních sítích, i o rozesílání newsletterů, tvorbu webů a podobně. A proto sem patří takové záležitosti, jako je kvalita určitého podnikatelského webu, optimalizace pro internetové vyhledávače, PPC reklamy, využívání sociálních sítí nebo e-mail marketing.
Pokud se pak máme bavit o offline marketingu, jde tu o rozmanité reklamní aktivity například v rozhlase a televizi, propagaci na různých výstavách, veletrzích, konferencích a podobných akcích.
Ať už jde ale o tu, nebo naopak onu variantu, vždy je třeba si uvědomovat jak její přednosti, tak samozřejmě i potenciální nedostatky. Ne každá z nich je totiž dejme tomu měřitelná, tedy ne vždy víme, jaký má skutečný efekt, rozmanitá je i cenová hladina, rychlost, flexibilita, cílení na určitou skupinu lidí, dosah, důvěryhodnost a možnost bezprostřední komunikace mezi nabízejícími a těmi oslovenými.
A proto je třeba zvážit, na kterou z forem marketingu vsadit především a kterou brát jako třeba i vysloveně okrajovou záležitost nebo ji ignorovat. Protože vše tu automaticky využívat nelze, to by bylo příliš drahé a logicky neefektivní. A to si podnikatelé ani na internetu, ani v reálném světě nemohou dovolit. Protože ziskovost je tu tím nejdůležitějším.
A tak je záhodno svěřit se často do rukou odborníků na takový online a offline marketing. Protože pro ty je to denní chleba, ti dokážou správně zvolit a efektivně působit. A to znamená zisk.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.