Není nad PPC

Ohodnoťte post

Kdykoliv se chce někdo prosadit, a to například (i když ne nezbytně) se svým podnikatelským webem, uvítá pochopitelně jakoukoliv pomoc, cokoliv, co mu prospěje a zajistí jak zájem veřejnosti, tak především žádoucí výnosy, bez kterých by podnikání nebylo podnikáním, ale zbytečností nebo i doslova ekonomickou sebevraždou.

Jenže nabízejí všechny typy propagace, všechny reklamy, totéž? Kdeže! U některých je efekt sporný, u některých neodpovídající vynaloženým prostředkům, u některých třeba dokonce naprosto žádný. A podnikatelé tu přece nejsou od toho, aby utráceli nesmyslně peníze v bláhové naději, že to snad nakonec vyjde a oni si vydělají. A tak se musí z možností propagace určitě zvolit ta, která je ta pravá.

A která je často vybrána jako ta nejlepší? Troufnu si tvrdit, že plným právem reklama pay-per-click, zkráceně PPC. A to proto, že ať se na ni podíváme z kteréhokoliv úhlu pohledu, ať na ní hledáme jakékoliv pozitivum, vždy ho tu najdeme.

Předně se tato reklama zveřejňuje tak, aby byla v internetových vyhledávačích první na ráně. Takže ji veřejnost v podstatě nemůže přehlédnout a tato jako by přímo sváděla k tomu, aby se na ni kliknulo.

Dále je pak tato reklama placena úměrně počtu prokliků. Což znamená, že se musí ten, kdo ji podnikatelům nabízí, maximálně snažit o její využití hledajícími, aby si zajistil i svůj vlastní zisk. Čímž následně zajistí zájem i tomu propagovanému.

A takový výsledek se tu dá změřit, ověřit. A je tedy jasné, nakolik komu dotyčná reklama skutečně pomohla.

A tak se na PPC reklamu mezi podnikateli často sází. Protože tato nemusí být právě tou nejlevnější záležitostí, ale funguje. A tím se jistě vyplatí. Na rozdíl od jiných nabídek, spočívajících v pouhém vyvěšení reklamy někde, kde si jí možná nikdo ani nevšimne.

A co si přát u reklam víc než jejich fungování?

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol