Není optimalizace jako optimalizace

Ohodnoťte post

Aby se web dostal až k hledaným uživatelům internetu, pro něž by měl být určen, je nejlepší cestou dosažení umístění na něj vedoucího odkazu v internetových vyhledávačích na co nejideálnější pozici. Internetové vyhledávače by prostě měly takový web nabízet lidem tak, aby ho ti hledající danou tématiku bez problémů našli a aby mu dali přednost před jinými nabídkami, jichž je na internetu dost a dost.

Aby se pak onoho optimálního umístění v internetových vyhledávačích dosáhlo, musí se obvykle optimalizovat. Tedy je třeba činit kdeco, co zajistí lepší umístění právě v oněch internetových vyhledávačích.

A jak se takové vyhledávače přesvědčují, aby daly nějakému webu přednost před jinými? Optimalizací, jež může být skutečně různorodá. A tedy pochopitelně jednou žádoucí a férová a jindy třeba i zavrženíhodná. Respektive něco mezi tím.

Je tu tedy hlavně žádoucí White Hat SEO, tedy optimalizace, která odpovídá pravidlům a etice internetových vyhledávačů a která přesvědčuje vyhledávače o přínosnosti a kvalitách webu transparentními, kvalitními stránkami, jež jsou skutečně přínosné pro uživatele. Efekt této optimalizace je pomalý, avšak jistý a stabilní, žádná nebo téměř žádná rizika propadu nepřinášející.

Ovšem je tu i pravý opak, tedy Black Hat SEO, kdy se při optimalizaci vyhledávač obelhává. Zde jde jenom o to získat co nejvíc návštěvníků webu bez toho, že by jim tento byl přínosný, za pomoci zneužití informací o principech algoritmů, jež jsou získány AB testováním, nákupu zpětných odkazů, manipulace s návštěvníky atd. Úspěchy u internetových vyhledávačů se tu dostavují rychle, ovšem jde o počínání neakceptovatelné, které je dříve či později vyhledávačem odhaleno a penalizováno.

A pak je tu pochopitelně i ‚něco mezi‘, tedy Grey hat SEO, spočívající v zásadě v tom, že se využívají metody obou výše zmíněných optimalizací tak, aby to těm optimalizujícím maximálně prospělo a zároveň to nepřineslo riziko sankcí.

A je jenom na majitelích webů, kterou cestou se vydají.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol