Není PPC jako PPC

Ohodnoťte post

Pokud chce někdo na internetu využít ke své propagaci právě tuto placenou reklamu, tedy tu financovanou podle počtu prokliků, neměl by tak jednat bez důkladného uvažování. Protože i zde by mělo vždycky platit, že musí být reklama co nejvýkonnější a zároveň pokud možno i co nejvýhodnější, co se její ceny týká. A tak se je zde třeba zajímat o zvyšování jejího výkonu.

A jak na to? Jak to udělat, aby byla taková reklama co nejdokonalejší z pohledu textu, zacílení a načasování, aby tu byla u této maximální možná relevantnost? Přece tak, že se tato reklama kvalitně optimalizuje. Což ale samozřejmě znamená potřebu vědět, jak na to.

A jak že tedy na to?

Je tu například logická potřeba upoutat oslovovanou veřejnost atraktivním textem. Který by měl pochopitelně co nejdokonaleji odpovídat potřebám žádoucího publika, těch, kdo mají být tímto osloveni. A tak je tu záhodno vzít v potaz i věk, lokalitu nebo používané zařízení těch oslovovaných.

Pak je tu také třeba sledovat ty návštěvníky, kteří s pomocí PPC reklamy přicházejí na konkrétní propagovaný web, a získávat dostatečné informace o tom, zda jde o žádoucí klienty či jenom o někoho, kdo tu brouzdá po internetu bez dotažení svých návštěv až ke konverzi. Což znamená, že jsou tu vždy prospěšnější ti z návštěvníků, kteří tu tráví více času a navštívili produktovou stránku z domovské stránky.

PPC reklama musí být ale i správně načasovaná, je nesporně třeba počítat s časovou prodlevou mezi zákazníkovou návštěvou webu a uzavřením nějakého obchodu. A proto je třeba sledovat chování svých klientů a ovlivnit tím úspěšnost celé reklamní kampaně.

Protože jenom žádoucí reklamy přicházející v tu nejsprávnější chvíli mohou mít dokonalé výsledky, mohou se na jakémkoliv propagovaném internetovém podnikání vpravdě pozitivně podepsat. A to je přece důležité. Protože je logicky nejlepší, když má kampaň nejlepší výkon za nejnižší cenu.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol