Není psaní jako psaní

Ohodnoťte post

Už jako malý jsem byl pyšný na to, jaké mám literární střevo. A některá z mých písemných děl skončila dokonce i v albech mých rodičů. Třeba ‚duk babyčce‘. Ano, i na to jsem byl pyšný, že jsem to sesmolil, jakkoliv dnes už vím, že bych s tím rozhodně nikdy nestanul mezi literárními velikány, že to bylo nesporně k smíchu.

Ovšem podobně jako já tehdy jsou i dnes pyšní na své literární výtvory i jiní lidé. Kdekdo napíše nějaký ten článek nebo třeba i více než něco takového a pomalu se dme pýchou nad tím, co tu vytvořil, zatímco ostatní, ti, kteří skutečně literárně tvořit umí, nad něčím podobným ani trochu nejásají a spíše jsou kritičtí nebo aspoň na rozpacích.

Pokud se někdo podobnému nedokonalému psaní věnuje jenom proto, aby tím oblažil své nejbližší nebo aby to skončilo někde v šuplíku, a nakonec třeba v kamnech, o nic nejde. Od takového výtvoru se nic zásadního neočekává a tento tedy nemusí způsobit ani žádné zklamání.

Jenže jsou i situace, kdy se literárně tvoří ve snaze dosáhnout určitého efektu. A tady už není tolerování nedokonalých nebo i přímo zoufalých výtvorů vůbec na místě. Pokud má být takový text použit třeba někde na podnikatelském webu ke sdělování důležitých informací nebo k propagaci čehokoliv, dá se předpokládat, že k němu nebudou shovívaví ani čtenáři, ani nástroje pomáhající v hledání relevantních webů, tedy internetové vyhledávače.

A když tedy jsou potřeba reklamní či obsahové texty pro weby, sloužící k podpoře byznysu a optimalizaci pro internetové vyhledávače, je nutno vsadit na kvalitu. Kterou ale už jen tak někdo nevytvoří. Protože v tomto ohledu není každý stejně obdařený můzami. A k tomuto účelu je tu copywriting, nabízející možnost napsání kvalitních článků či jiných textů dokonalých jak po obsahové stránce, tak i z pohledu SEO. Protože copywriteři vědí, jak zaujmout, jak čtenáře a vyhledávače ovlivňovat, prostě jak splnit to, co se od nich a jejich textů očekává. A je tedy logické, že se ani bez copywritingu často optimalizace neobejde.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol