Není text jako text

Ohodnoťte post

Texty využívané při optimalizaci pro internetové vyhledávače by měly být zásadně co nejkvalitnější. A to nejen proto, že si to žádají čtenáři a návštěvníci webů, ale i proto, že jsou weby podle nich (i když nejen podle nich) hodnoceny i internetovými vyhledávači. A texty, které se na internetových stránkách objevují, tak spolurozhodují i o pozici stránek ve vyhledávačích, a tedy i o tom, čeho si internetová veřejnost všimne a co beznadějně unikne její pozornosti. A není tedy vůbec divu, že se psaní takových textů pro SEO věnuje specializovaná činnost označovaná jako copywriting.

Díky tomu, že tato služba existuje, je tedy možné nechat napsání veškerých textů potřebných pro dokonalou optimalizaci po internetové vyhledávače na profesionálech. Ale není to nezbytně nutné v případech, kdy je i majitel internetových stránek schopen dostatečně kvalitně literárně tvořit. Jenom je třeba, aby tomu tak skutečně bylo, aby na své schopnosti dotyčný jenom nehleděl přes pomyslné růžové brýle.

Než se pak člověk pustí do psaní a publikování textů, měl by určitě vědět, jaká využije vhodná klíčová slova, případně zpětné či interní odkazy. A měl by být schopen toto v dostatečném množství a náležité kvalitě zakomponovat právě do svých textů. Protože na klíčových slovech záleží to, zda najde danou stránku ten, kdo hledá právě toto, a na zpětných odkazech pak závisí jak hodnocení internetovými vyhledávači, tak i přivedení návštěvníků z cizích webů.

Texty, které jsou vytvořeny, by měly být relevantní co nejdlouhodoběji, aby měli čtenáři motivaci se k nim vracet a sdílet je, příspěvky by měly být vhodně strukturované, aby se v nich čtenáři i vyhledávače snadno vyznali, a neměla by chybět ani text provázející grafika, videa a podobně.

A o tom, že by se text neměl hemžit klíčovými slovy na úkor kvality a že by se nemělo jednat o text okopírovaný odjinud, snad mluvit netřeba.

S kvalitními texty se nakonec internetové stránky ve vyhledávačích prosadí a bude o ně zájem. O který na internetu vždycky jde.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol