Není všechno copywriting, co září

Ohodnoťte post

Pokud si někdo chce napsat nějaký ten text sám pro sebe, na jeho dokonalosti zase až tak moc nezáleží. Stačí, aby ho považoval sám autor za dokonalý, a protože mu to nikdo nevymlouvá, je tento spokojený. I když k tomu možná není ani sebemenší důvod a ve skutečnosti je podobný text úsměvný, ne-li k pláči.

Ale pro copywriting už něco podobného neplatí. A to ne proto, že si tu nikdo nepíše texty do pomyslného nebo i skutečného šuplíku, ale proto, že jsou tyto chystány pro konkrétní zákazníky, kteří za to navíc musí copywriterům platit, a nikdo pochopitelně nebude strkat peníze do něčeho, co je nedokonalé nebo i přímo zoufalé. U copywritingu prostě záleží u každého výtvoru na jeho specifických kvalitách, na tom, aby takové dílko splnilo dokonale to, co se od něj očekává.

A co že se tu očekává? Ledacos, především však články, které mají buď sloužit ke kvalitnímu zaplnění zákazníkova webu, nebo se jimi určitý web či určitá nabídka propaguje. A jistě pochopíte, že když má nějaký text dejme tomu propagovat, musí vzbuzovat zájem a ne naopak.

A jak vypadají ideální propagační texty? Samozřejmě tak, aby na své čtenáře co nejlépe zabíraly a ovlivňovaly je. Takže tyto například musí být napsány tak, aby je bez problémů pochopili všichni ti, jimž jsou takové text určeny. A současně by mělo jít o texty spíše kratší, neodrazující svou délkou ty, kdo toho tolik číst nechtějí nebo nezvládnou, respektive na to nemají čas.

Pak by se tu měl copywriter určitě vyhnout nesrozumitelným pojmům, a pokud už jsou tyto nevyhnutelné, mělo by tu být snadno dostupné vysvětlení. Stejně tak je ale nežádoucí i využívání něčeho, co by mohlo ve čtenářích vyvolávat pocit studu nebo uraženosti.

A záhodno je zvolit i optimální literární žánr, protože i ten rozhoduje, i ten působí na čtenáře různě. A třeba propagační román sotva někdo přečte. Na rozdíl od něčeho jako třeba článek, reportáž, recenze, úvaha a podobně.

Prostě je ten copywriting věda. A neprohloupí ten, kdo ho raději nechá na profesionálech.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol