V oblasti optimalizace pro internetové vyhledávače sehrává svoji úlohu ledacos. Všeobecně se ví mezi těmi, kdo tomu aspoň trochu rozumí, o roli copywritingu, linkbuildingu nebo o důležitosti správné volby klíčových slov. Ovšem nejednou se poněkud pozapomíná na úlohu, kterou v procesu optimalizace mohou sehrát i sociální sítě. A jakkoliv tyto nejsou primárně určené k tomu, aby se na nich provozoval byznys, jakkoliv tyto nejsou určené jenom k tomu, aby se na nich publikovaly pouhopouhé reklamy, i ony mohou představovat významný prvek, jenž se pro SEO vyplatí využít.
Předností sociálních sítí, jak všichni víme, je skutečnost, že se zde propojují četní uživatelé internetu. A navíc se tu spojují (nebo aspoň mají propojovat) lidé, kteří jsou si určitým způsobem blízcí, kteří mají nějaké ty obdobné zájmy, určité vztahy a blízké názory. A proto se dá oslovením jednoho uživatele zprostředkovaně oslovit i celá řada dalších uživatelů. A to ať už těch konkrétních, nebo těch, kteří se vyznačují určitými charakteristikami.
Marketing provozovaný na sociálních sítích tedy dává možnost dostat určitou reklamu na oči těm, jimž tato má být určena, a to i podle kritérií, jež zaručují, že budou osloveni právě ti, jimž je určitá nabídka určena. Lze tu tak nabízet jak konkrétní nabídky zboží a služeb, tak i informace o různých firmách, akcích a podobně. A to vše může posloužit zviditelňování propagujících se webů a potažmo úspěchům v podnikání.
Je pochopitelné, že se zde dá publikovat i placená reklama, jejíž předností je možnost oslovit skutečně nemalé množství lidí při současné garanci poměrně nízkých finančních nákladů, jež to vyžaduje. Dají se tu umístit ale i grafické bannery, dá se tu bezprostředně publikovat kvalitní propagační obsah, u kterého platí stejně jako leckde jinde, že nejde ani tak o kvantitu, jako spíš o kvalitu. Dá se tu propagace načasovat i uzpůsobit momentálním potřebám, a tím lze u veřejnosti zabodovat. A nic, co prospěje propagaci, není pochopitelně na škodu.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.