Neplaťte za nic

Ohodnoťte post

Traduje se, že jsou PPC reklamy dokonalé, snad ty přímo nejlepší ze všech reklam. A to proto, že se tyto financují úměrně počtu prokliků. Tedy že je tu dána cena, která se platí za každého uživatele internetu, který je takovou reklamou zaujat a klikne na ni, a to znamená, že se tu neplatí nic za nabídku, která by nemusela veřejnost ani trochu oslovit.

Prostě jsou takové PPC reklamy fér. Jejich poskytovatel dostane zaplaceno tolik, kolik si zaslouží, a je to.

Jenže ono to u PPC reklam ve službě Google Ads přece jenom až tak jednoduché není. A to ne proto, že by to tu fungovalo jinak, že by se tady neplatilo za reklamu úměrně počtu kliknutí na ni, ale přece jenom to tu neplatí zase až tak doslova. Protože znáte lidi – tito jsou různí, a tak by ani to, co je teoreticky dokonalé, nemuselo vždycky automaticky fungovat.

Zatímco jsou u těchto reklam kliknutí od lidí, které taková reklama zaujala a díky nimž může mít ten propagovaný větší návštěvnost a s ní související výhody, existují tu i neplatná kliknutí. Prostě existují případy, kdy na podobné PPC reklamy neklikají jenom pravděpodobní zájemci, ale třeba i internetoví roboti. A bylo by smutné, kdyby měl inzerent platit a platit za něco, co mu není zhola k ničemu. Co slouží vlastně jenom proto, aby to z něj tahalo další peníze.

Jenže existuje tu obrana? Dají se taková podvodná kliknutí odhalit a reklamovat?

Naštěstí ano. Chce to ale, aby si inzerenti pravidelně kontrolovali své výdaje za reklamu a sledovali statistiky a pořídili si důkazy toho, že jde skutečně o na nich páchaný podvod. Je tedy třeba vést si docela podrobné záznamy o všech kliknutích, včetně návštěvnosti inzerentova webu, a vybírat podezřelé prokliky. K čemuž lze využívat i nástroj pro sledování IP adres třetí strany.

A když člověk dokáže doložit IP adresy podvodných klikačů, počáteční a koncová data pro podvodná kliknutí, podezřelá umístění zobrazení apod., lze požádat Google Ads o vrácení peněz. A pak je teprve PPC reklama skutečně ideální propagací.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol