Nepodceňte SEO marketing

Každý, kdo se rozhodne pro internetové podnikání, by se mohl lehce dopustit nejedné chyby v marketingu, která by se mu mohla vymstít. A proto je třeba zabývat se touto problematikou skutečně zodpovědně, aby se provozovatel webu podobným problémům pokud možno vyhnul.

A když se bavíme o tom, jak by tu web měl nebo neměl vypadat, řekněme si aspoň v krátkosti, čeho se tu vyvarovat a na co naopak nezapomenout.

Předně by tu mělo platit, že nabízejí-li se na tomtéž webu různé produkty nebo služby, měla by mít každá taková rozdílná nabídka svoji vlastní stránku s jedinečným obsahem. Nemělo by se tu na téže stránce míchat jedno s druhým, měl by tu panovat zjevný pořádek.

Každá z takových stránek by pak měla být skutečně originální. Nemělo by tu docházet k duplicitě nadpisů a titulků a týchž klíčových slov, zejména pokud tato nesouvisí s danými stránkami, protože i to by se mohlo vymstít při hodnocení webu internetovými vyhledávači.

Pokud se na takových stránkách vyskytují fotografie nebo jiná vyobrazení, je záhodno je před použitím redukovat nástroji, jež jsou k tomuto určené, například Optimizillou. Stejně tak je pak záhodno i upravovat obsah stránky nebo rovnou změnit hosting v případě pomalu se načítajících stránek, což je rovněž jeden z faktorů, který ovlivňuje jak hodnocení internetovými vyhledávači, tak i zájem uživatelů. K takovým krokům by mělo nesporně dojít tehdy, přesahuje-li rychlost načítání dvě vteřiny.

Lepší pozice v internetových vyhledávačích se dá dosáhnout i využitím SSL certifikátu a responzivního designu, umožňujícího prohlížení stránek i v mobilních telefonech a tabletech.

A co se odkazů směřujících na tento web týká, neměly by tyto směřovat ze stále týchž webů nebo typově stejných internetových stránek a neměly by mířit pouze na hlavní stránku webu, ale i na jeho podstránky. Protože i na rozmanitosti takových odkazů při SEO záleží.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post