Nepodceňujte marketing

Když se chce kdokoliv z těch podnikajících na internetu prosadit, nesmí rozhodně žít v bláhovém přesvědčení, že si pořídí web a dál už to půjde samo a hladce. To by bylo snění, které nedojde nikdy naplnění. Protože stačí už i jenom pouhý fakt, že je na internetu nepřeberná nabídka všemožných webů, abychom si uvědomili, jak mizivá je naděje, že internetová veřejnost objeví právě jeden jediný určitý web, o který jde jeho majiteli především.

K tomu, aby se internetovému podnikání vedlo dobře, je třeba, aby se tu učinilo vše, co se jenom učinit dá, ke zviditelňování konkrétní nabídky. Tedy aby se využilo vše, co spadá do online a offline marketingu a co může prokázat užitečnou službu.

Vezměme si třeba takový online marketing. Oč jenom má větší naději na podnikatelské úspěchy ten, kdo využívá optimalizaci pro internetové vyhledávače, PPC reklamu, e-mail marketing nebo dejme tomu možnosti nabízející se na různých sociálních sítích, než ten, kdo podobné záležitosti podceňuje! Zatímco se o tom prvním, kdo využívá linkbuilding, copywriting, pomoc s ideální volbou klíčových slov, reklamu skutečně přinášející žádoucí výsledky a podobně, dozvídají na internetu mnozí uživatelé, a to ať už v podobě vyvěšených reklam, zpětných odkazů nebo lepší pozice odkazu na web v internetovém vyhledávači, jsou ti, kdo podobnou pomoc neznají nebo ignorují, v daleko horší pozici, jejich web zřejmě zmizí někde mezi mnoha jinými nikoho nezajímajícími nabídkami.

A protože není internet vším, je jasné, že se mohou ke zviditelňování podnikatelských nabídek využívat i offline možnosti, jakými mohou být třeba reklamy v jiných sdělovacích prostředcích a event marketing. Jež sice mají kromě svých pozitiv i odvrácenou tvář spočívající obvykle ve vysokých cenách podobné propagace, ale i to může pomoci. A každá pomoc přijde v marketingu určitě vhod.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post