Když už sociální sítě propojují lidi, dalo se očekávat, že tyto budou nakonec využity i k internetovému byznysu. Protože v tom jde vlastně do značné míry o totéž, tedy o propojení se obchodníků a jiných podnikatelů s jejich zákazníky a potenciálními klienty, a i zde mohou sociální sítě prokazovat užitečné služby související se SEO. I když se zde prakticky nedá bezprostředně prodávat, mohou Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube nebo TikTok posloužit k propagaci a zde zveřejněná reklama může zásadní měrou ovlivnit široké publikum.
Jak vypovídají statistiky, hledají čtyři z pěti lidí informace o firmě, která je zajímá, právě na sociálních sítích, a to v praxi znamená, že kdo chce v tomto ohledu uspět, musí se umět právě zde náležitě prezentovat. Ovšem co taková náležitá prezentace na internetu znamená? A jak ji co nejlépe zužitkovat?
Než se někdo z podnikatelů a firem rozhodne možností sociálních sítí využít, musí si pochopitelně v první řadě promyslet, čeho tím hodlá dosáhnout. A to proto, že mají jednotlivé sociální sítě rozličné zaměření a také specifickou věkovou kategorii uživatelů.
Na Facebooku lze nalézt nejrůznější věkové a zájmové skupiny, na Instagramu jde především využít fotografické materiály, LinkedIn umožňuje odlovit profesionály z různých oborů, na Youtube si lze přijít na své s videonávody a videorecenzemi a na TikToku se najde hlavně mladší kategorie uživatelů. A podle toho si je třeba zvolit místo, kde se vyplatí angažovat.
Pokud se tu chce člověk prosadit, je záhodno opustit tradiční prodejní nabídky, jichž jsou sociální sítě už plné, a zaujmout veřejnost nějak jinak, například diskusí, kvízem, zajímavou grafikou. Je také třeba vystihnout tu pravou dobu, kdy je na zvolené síti aktivní největší počet těch, kdo mají být osloveni. Nejideálnější je využít krátké posty na jediné téma, vzbuzovat těmito u uživatelů emoce, Facebook umožňuje pozvat lidi ke sledování některé internetové stránky a požádat je o zapnutí notifikace.
A publikum není záhodno jenom oslovit. Na toto je třeba také reagovat, odpovídat na komentáře, aby měli uživatelé pocit, že je o ně zájem. Což se může rovněž podepsat na rozšíření základny těch sledujících.
Ovšem efekt na sociálních sítích nepřichází ze dne na den. Chce to snahu a trpělivost. A když toto podnikatel postrádá, je záhodno obrátit se na někoho, kdo mu profesionálně nabídne strategii, navrhne harmonogram a postará se i o copywriting, grafiku i publikaci příspěvků. Což se pak projeví jak na množství zákazníků, tak i na postavení propagovaného firemního webu v internetových vyhledávačích, tedy na SEO.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.