Nepodceňujte zpětné odkazy

5/5 - (1 vote)

Když chce někdo neznalý této problematiky získat pro svůj web dostatek návštěvníků, čtenářů či potenciálních zákazníků, možná si řekne, že musí usilovat právě o přilákání takových lidí. Chce získat nějaké ty návštěvníky, a může se z neznalosti domnívat, že jde právě o tyto, a nikoliv o získávání nějakých zpětných odkazů, které mu doporučují jacísi odborníci.

Jenže ono jde u získávání klientely současně i o takové zpětné odkazy. Bez oněch odkazů se totiž návštěvnost sotva zvýší, vše tu souvisí jedno s druhým. Protože takové odkazy, jimiž se zabývá linkbuilding, slouží ve své podstatě jedinému účelu, a to právě přilákání nových lidí na určitý web. Každý web bez výjimky je takovými odkazy propagován, počet a relevantnost takových odkazů spolurozhodují o tom, který web se stane úspěšným a nakolik. Ony totiž takové odkazy zvyšují autoritu jednotlivých stránek i celé domény a tím ovlivňují i výsledky, jež taková určitá prezentace má v internetových vyhledávačích.

Způsobů, jak získat takové odkazy, je celá dlouhá řada. Přičemž je nejideálnější cestou ta, když má web natolik atraktivní obsah, že si získá takové odkazy sám a automaticky, tím, že zaujme internetovou veřejnost. Ovšem jakkoliv je to metoda nejlepší, je zároveň i nejtěžší dosáhnout kýženého efektu právě tak. Protože ne každý majitel webu a web má takovou autoritu, aby se na něj veřejnost hrnula a dále ho zmiňovala a propagovala.

A tak se tomu musí často nějak pomoci. A to třeba tím, že se na cizím webu zveřejní určitý text obsahující odkaz na web, který má být propagován. Dále je možné využít i možnosti umísťovat komentáře pod určitý tématicky blízký článek, zpětné odkazy se dají dostat i na sociální sítě či do katalogů odkazů, lze využít i obsah, který lidé po síti sami rozšíří, i PR články, i výměnu odkazů a podobně.

Prostě je záhodno využít cokoliv, co zajistí dostatek zpětných odkazů. Které přivedou na web návštěvníky odjinud. A které zajistí lépe než leccos další, že se stane web hojně navštěvovaným.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (1 vote)
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol