Každý web na internetu slouží k tomu, aby se prosadil mezi jinými konkurenty a sdělil světu to, co na něm jeho majitel nebo uživatel zveřejnil. Nebo by k tomu měl přesněji řečeno sloužit, jenže často neslouží. Často se totiž podobný výtvor mezi těmi ostatními neprosadí a zdánlivě nenávratně zapadne, aby už nebyl nikdy nikým nalezen.
Proč je tomu tak? Často vlastně jenom proto, že se internetová veřejnost nemá jak na takový web dostat. Neví o něm, a tudíž po něm ani nepátrá a hledá něco podobného jinde, na webech, které jsou mnohem snáze k nalezení.
A co by měl potom udělat majitel opomíjeného webu, aby i k němu lidé na síti mířili? Ano, měl by se postarat o to, aby se o takové prezentaci vědělo a aby se také publiku ukázalo, kudy se na takový web nejjednodušeji dostat.
A co v těchto záležitostech nejlépe pomáhá? Pochopitelně zpětné odkazy. Když člověk totiž někde narazí na některý z nich, stačí, aby na něj kliknul, a hned je na webu, na který tento odkaz směřuje.
A tím to vlastně ještě ani zdaleka nekončí. Když se totiž bavíme o zpětných odkazech, bavíme se současně i o něčem, co berou v potaz i internetové vyhledávače. A čím má některý web více zpětných odkazů a čím jsou tyto hodnotnější, tím je web lépe hodnocen vyhledávači a tím se také v těchto dostane výše mezi všemi nalézanými nabídkami. A čím lépe je web vyhledávači hodnocen, tím spíše ho také veřejnost najde.
A proto není vůbec divu, že se zpětné odkazy a obor, který se jimi zabývá, tedy linkbuilding, staly neodmyslitelnou součástí optimalizace pro internetové vyhledávače. Každý kvalitní zpětný odkaz, umístěný na ideálním místě hojně navštěvovaného a dobře hodnoceného webu, totiž znamená bod i pro jím propagovaný web. A čím více nějaký web boduje, tím spíše splní to, co se od něj očekává. Na rozdíl od webů, které nemají ani jeden odkaz a do nabídek vyhledávačů se tak nedostanou, nebo na rozdíl od webů, které mají málo nekvalitních odkazů, a tudíž nikdy nezazáří.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.