Nepřeplácejte PPC reklamu

Ohodnoťte post

Jak je známo, platí se u PPC reklam ne za to, že jsou tyto někde zveřejněny, ale za to, že vzbuzují u internetové veřejnosti zájem o to nabízené. Inzerenti tu tedy platí vlastně za každý případ, kdy se někdo z řad uživatelů internetu rozhodne na takovou reklamu kliknout, aby se dozvěděl více o tom inzerovaném. A to je férové.

Jenže oni tu bohužel neklikají vždy jenom potenciální zájemci o to, co se takovou reklamou podporuje. Nejednou tu klikají i roboti. A lehce si domyslíte, proč se tak děje. Zkrátka a dobře – ať klikne, kdo klikne, mělo by se za takové kliknutí zaplatit. Tedy měl by za to zaplatit zadavatel takové reklamy, a to vlastně navzdory tomu, že z toho nic nemá.

Ale to přece nemá logiku. A tak je záhodno se proti takovým pokusům o případné podvodné tahání peněz z cizí kapsy bránit. A dosáhnout vrácení peněz za neplatná kliknutí na reklamy provozované ve službě Google Ads, za falešné prokliky. Jenže jak na to?

Vlastně docela logicky. Je záhodno v první řadě pravidelně kontrolovat své výdaje za podobnou reklamu, míru konverze neboli to, z kolika kliknutí tu je nakonec kolik skutečných zájemců a zákazníků, a také IP adresy počítačů, z nichž kliknutí na takovou PPC reklamu pocházejí. A když se tu objeví něco, co působí podezřele, je třeba shromáždit argumenty a dožadovat se vrácení neopodstatněně zaplacené částky.

Formulářem na stránkách Googlu se pak lze neprávem vynaložených peněz domoci. Ovšem pochopitelně ne automaticky – je nutno doložit tu napadené reklamní kampaně, informaci o přihlášení se do reklamní či vyhledávací sítě, reklamy schválené v předchozím měsíci, informaci o případném zvýšení svých nabídek a rozpočtu a o kontrole neplatného provozu na svém účtu. A nejpodstatnější jsou tu IP adresy, z nichž přicházejí opakovaná, a tedy zřejmě roboty učiněná kliknutí.

A kdo se tomu nechce věnovat osobně, může vsadit i na nástroje, jež brání podvodným kliknutím, jako je PPC Protect. Které to ochrání za něj.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol