Nespoléhejte se na náhodu

Ohodnoťte post

Na internetu se hledá s pomocí internetových vyhledávačů a do nich zadávaných klíčových slov. A protože jsou internetové vyhledávače jen nemyslící a rutinně fungující nástroje, nelze od nich očekávat, že tyto samy plně pochopí, co od nich ti hledající přesně očekávají, a najdou jim to. Internetové vyhledávače prostě dostanou zadané klíčové slovo, případně frázi, a vyhledají to mezi tím, co už doposud na internetu objevily a zpracovaly. Plus to hledajícím předloží seřazené podle toho, jak je který relevantní web podle pravidel zvoleného internetového vyhledávače dokonalý.

A ti, kdo se chtějí ve vyhledávačích se svými internetovými nabídkami prosadit, tak musí mimo jiné vsadit i na analýzu klíčových slov, a to proto, aby na svých stránkách využívali to, co bude internetovými vyhledávači nejspíše hledáno a s čím se tu dá zároveň i nejspíše předčit konkurence.

Je tedy třeba posoudit, a to skutečně zodpovědně, to, co žádoucí návštěvníci daného webu na internetu hledají, jaké pojmy při takovém hledání používají, respektive jaká klíčová slova se využívají v místech, jež mají být primárně oslovena. A spolu s tím je třeba posoudit i to, která užitá klíčová slova nejsou vhodná, která v jakém rozsahu a s jakým úspěchem používá konkurence a která se ideálně hodí i k využití v PPC reklamě. A právě s tímto vším pomáhá ona zmíněná analýza klíčových slov. Jež se zákonitě stala nedílnou součástí optimalizace pro internetové vyhledávače, již nelze nejednou provozovat laicky. Protože čím větší projekt je třeba touto podpořit, tím více dá taková analýza práce a tím zodpovědněji a dokonaleji musí být provedena. Protože je třeba tu posoudit jak vlastní potřeby webu, tak i sílu konkurence, je nutno si tu vytvořit přehlednou strukturu webu a určit, které stránky se budou zobrazovat na která z klíčových slov. Což může pomoci při prosazování se v internetových vyhledávačích.

Zázraky se sice díky takové analýze klíčových slov nestávají, ale přidají-li se k ní i další záležitosti související se SEO, dají se úspěchy očekávat.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol