Odkazy si lze i uškodit

Potýká-li se něčí web s domněle nebo i skutečně nedostatečnou návštěvností, nelze od něj očekávat, že se splní to, co se splnit má. Když si nikdo webu nevšímá, nevyužije logicky to, co by se tu využít dalo, a to ke škodě toho, komu tento web a nabídka na něm patří.

Nikdo z majitelů webů se s tím ale nesmíří, pokud není blázen. Protože web, který neplní své poslání, není žádoucí. A když se tak někdo rozhodne, že svému webu vypomůže, a přečte si někde nějaké ty moudré rady, může svému webu skutečně prospět. Ale zrovna tak mu může i uškodit. A to i tehdy, když dělá vlastně totéž.

Vezměme si třeba takové zpětné odkazy. Všude lze slyšet, že tyto pomáhají zvyšovat návštěvnost webů, a něco na tom také je, jak si každý logicky uvažující člověk domyslí. Stačí přece někde vytvořit zpětný odkaz, který sem přivede návštěvníky odjinud, a je to…

Je to. Avšak nejednou ne hotové, nýbrž v háji. Protože i když odkazy slouží vždy k témuž, není to vždy totéž.

Je-li takový odkaz umístěn na stránku s mnoha různými odkazy, je nutno se smířit s tím, že ten první z oněch odkazů má největší hodnotu z pohledu Googlu. Což znamená, že mít tu odkaz někde dole moc žádoucí efekt nemá.

Odkaz na stránce odkazující na spam pak může být devalvován takovými spamovými odkazy, i kdyby byl kvalitní.

Odkazy z JavaScriptu sice mohou sehrávat svou roli, musí však být pro Google čitelné.

Odkazy na nofollow stránkách sice mohou, ale také nemusejí být pro vyhledávače relevantní, takové stránky nejsou vyhledávači procházeny.

Vyloučené odkazy přes Disavowed obyykle neznamenají žádnou hodnotu.

Hodnota odkazů stoupá úměrně populárnosti stránky, na níž jsou umístěny. Velkým přínosem tedy nejsou ani odkazy na nezajímavých či nerelevantních stránkách.

Přidávání odkazů z téže domény pak nedosahuje takového efektu jako odkazy z unikátních domén.

A dalo by se ještě pokračovat. A proto je záhodno nejen na zpětné odkazy spoléhat, ale svěřit jejich tvorbu, tedy linkbuilding, odborníkům. Jen tak bude snaha a kvalita náležitě odměněna.

Ohodnoťte post
Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post