Off-page faktory

Jedná se o souhrn prvků, které nejsou přímo součástí dané webové stránky. Nejčastějším
příkladem off-page faktorů jsou zpětné odkazy, které se nachází na jiných webech, jinými
slovy linkbuilding. Tyto zpětné odkazy mají za cíl odkázat uživatele internetu na cílovou
stránku, vůči které jsou zpětné odkazy vytvořeny. Mezi off-page faktory je však možné
zařadit i vnitřní odkazy v rámci celého webu, neméně důležitá je však i relevance odkazující
stránky nebo tematická příbuznost webu. Některé zdroje uvádí, že důležité je i stáří odkazu.

Off-page faktory jsou zpravidla hůře ovlivnitelné nežli on-page faktory, a proto je jejich
hodnocení mnohem důležitější. To znamená, že čím kvalitněji jsou off-page faktory
realizovány, tím je větší pravděpodobnost, že cílová stránka bude zařazena na výhodnější
pozici při vyhledávání, než tomu je u jiných, například u konkurenčních webů.

Zpět na hlavní stránku blogu
Kontaktujte nás!
Off-page faktory
4.4 / 10 hodnocení
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol