Jde o souhrn různých prvků, které jsou přímou součástí webu. Tyto on-page faktory mají
velký vliv na pozici při vyhledávání určitého klíčového slova, což je záležitost činnosti s
názvem SEO optimalizace. Mezi on-page faktory patří zejména obsah samotného webu, což
jsou různé texty, v nichž jsou správně zakomponovaná klíčová slova, dále pak titulky či
nadpisy stránek, navigační prvky a další.
Cílem SEO optimalizace je mimo jiné vyladit tyto on-page faktory takovým způsobem, aby
byl web nejenom jednoduše dohledatelný podle konkrétních klíčových slov, ale také aby byl
uživatelsky přívětivý. To znamená, že musí být kladen velký důraz na kvalitu obsahu, stejně
jako na kvalitu samotné struktury webu, ale také například na rychlost načítání nebo duplicitní
obsah nebo na navigaci po celém webu. Protože jsou však on-page faktory vždy součástí
webu, je možné je jednoduše měnit a upravovat.
Důležitost on-page faktorů klesá s vyšší konkurencí. To znamená, že pokud je web
internetovým obchodem s elektronikou, nehrají tyto faktory až takovou roli, jako například
off-page faktory či jiné prvky. Je to dáno tím, že pouhou úpravou základních strukturních či
obsahových součástí webu není možné dosáhnout dostatečně uspokojivých výsledků při
vyhledávání.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.