Optimalizace a marketing

Ohodnoťte post

Když chce někdo provozovat skutečně úspěšný web, musí logicky myslet na to, jak toho dosáhnout. A určitě tedy nesmí podcenit ani otázku toho, nakolik bude takový web odpovídat požadavkům ze strany internetových vyhledávačů. Protože vyhledávače rozhodují o organické návštěvnosti, a jsou tak pro dosahování žádoucích výsledků nenahraditelné.

Nejlépe pochopitelně učiní ten, kdo si s vědomím této skutečnosti svůj web už zakládá. Když si tento ujasní vše podstatné už předem a když tedy provede hlubokou SEO analýzu už v předstihu, ujasní si, jak má vypadat ideální struktura jeho webových stránek, připraví si obsahové strategie a metody optimalizace, jež mu pomohou úspěšně soupeřit s konkurencí, ví, jaká využije klíčová slova a podobně, má to logicky lepší už od prvopočátku.

Ovšem je pochopitelné, že to nemusí být nezbytně nutné. Protože optimalizovat pro internetové vyhledávače lze prakticky kdykoliv, i v době, kdy už takový web funguje. Ovšem taková pozdější optimalizace samozřejmě není zadarmo, a proto je lepší, když se vše zásadní podaří už předem.

Ovšem taková webu předcházející optimalizace není zase až taková hračka. A proto si je nezbytné nechat provést SEO analýzu, jež předchází započetí prací na webu samotném. Aby bylo jasné, co a jak je třeba učinit, kolik to bude stát a čeho se tím dosáhne.

Pokud se pak optimalizuje následně, jde především o zásahy související se sezónností nabídek. U čehož je ale třeba vzít v potaz skutečnost, že se změn formou optimalizace nedosahuje okamžitě, a je tedy potřeba s tímto začít aspoň s půlročním předstihem, aby se efekt dostavil v příhodnou dobu.

A pokud už optimalizujeme, určitě je třeba smířit se i se skutečností, že vyšší návštěvnost neznamená nezbytně i větší prospěch. Záleží tu totiž i na tom, zda se podaří oslovit žádoucí cílovou skupinu. Jinak by totiž bylo návštěvníků dost, ale užitek z nich mizivý.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol