Jak už dávno všichni zasvěcení odborníci vědí, nemají weby na internetu bez optimalizace příliš nadějí na to, že uspějí. Neoptimalizované weby se potýkají s nízkou návštěvností, za kterou stojí právě to, že nejsou z pohledu internetových vyhledávačů dokonalé, a tak je jim ve vyhledávačích přisouzena obvykle jen nezáviděníhodná pozice kdesi dále v seznamu nabízených odkazů, tam, kam už obvykle hledající veřejnost nezabrousí, jsa uspokojena už některým z prvních nabízejících se odkazů.
Ale je takové stigma neúspěšných webů trvalé? Jsou weby, které se objeví mezi tím nalezeným internetovými vyhledávači až někde hodně vzadu, opravdu beznadějně ztracené? Díky SEO, tedy optimalizaci pro internetové vyhledávače, naštěstí ne. I ti ‚černí vzadu‘ mají šance stát se úspěšnými a dostat se mezi první z nabídek, mezi ty, které jsou nepřehlédnutelné.
Ovšem optimalizovat nějaký web, to není žádná legrace. Určitě byste dokázali někde na internetu najít nějaké rady, jak si svůj web osobně a laicky optimalizovat, jenže takové návody jsou vesměs jenom kusé, a tak se jimi dosáhne nanejvýš dílčích úspěchů. A řekněme si upřímně, že posune-li se web ve vyhledávači ze stotisící pozice na tisící, stejně to nebude mít efekt, protože ani tam už hledající veřejnost při pátrání po něčem konkrétním nedoputuje.
A tak je třeba vsadit na kvalitní a profesionální optimalizaci. Která vylepšuje weby ve více relevantních záležitostech, a tudíž dokáže zajistit skutečně významný posun vpřed.
Jenom zajištěním kvality, originality, relevance, aktuálnosti a dostatečného množství obsahu webu, správnou volbou klíčových slov, responzivním designem, dokonalou strukturou webu, URL přátelskou k internetovým vyhledávačům, protokolem pro zabezpečenou komunikaci, dostatečným počtem kvalitních vnitřních i externích zpětných odkazů a spoustou dalších záležitostí se dá dosáhnout skutečných úspěchů. Protože jen pak vyhledávače nabídnou daný web veřejnosti efektivně a tím se zajistí návštěvnost, onen první předpoklad pro dosažení jakýchkoliv záměrů.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.